Menu
ΡΟΗ 24/7:
A+ A A-

Παγκόσμια Ημέρα Νερού

World-Water-Day-shutterstock

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού η οποία γιορτάζεται στις 22 Μαρτίου κάθε έτους ενημερωνόμαστε σχετικά με τα οφέλη που έχει για τον οργανισμό μας και δίνουμε πρακτικές ιδέες για να καταναλώνουμε περισσότερο νερό κατά την διάρκεια της ημέρας.

 

 


 

Το νερό ή αλλιώς όπως χαρακτηρίζεται από πολλούς ο <<λευκός χρυσός>>, αποτελεί το 70% του ανθρώπινου σώματος και παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο για τον οργανισμό, καθώς συμμετέχει σε όλες τις χημικές αντιδράσεις και τις διεργασίες του.

Τα οφέλη του για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι πάρα πολλά και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να καταναλώνουμε επαρκείς ποσότητες καθημερινά για να καλύπτουμε τις ανάγκες μας σε νερό.

 

Τα βασικότερα οφέλη του νερού για την υγεία είναι:

 

  • Βοηθάει την πέψη των τροφών και την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών τους.
  • Βοηθάει σε περιπτώσεις δυσκοιλιότητας.
  • Διατηρεί την επιδερμίδα και τους ιστούς ενυδατωμένους.
  • Χαρίζει στην επιδερμίδα λαμπερή όψη και ελαστικότητα.
  • Προσφέρει στον οργανισμό τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες κατά την διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας.
  • Βοηθάει στην αποβολή των τοξινών του οργανισμού.
  • Ενισχύει την καλή λειτουργία της καρδιάς και των νεφρών.
  • Χαρίζει ευεξία και τόνωση στον οργανισμό.
  • Ενισχύει την προσπάθεια απώλειας βάρους έχοντας καθοριστικό ρόλο.

Έξυπνες ιδέες για να καταναλώνουμε περισσότερο νερό μέσα στην ημέρα μας!!!

 

  • Έχετε πάντα ένα μπουκαλάκι νερό στον χώρο σας (στο αυτοκίνητο, στην τσάντα, στο γραφείο, στο σαλόνι, στο γυμναστήριο κ.ά).
  • Αν δεν σας αρέσει πολύ το νερό μπορείτε να το αρωματίσετε με διάφορα φρούτα, λαχανικά ή βότανα (δυόσμο, μέντα, πορτοκάλι, λεμόνι, αγγούρι, φράουλες κ.ά), που θα αλλάξουν την γεύση του και θα τo κάνουν πιο ελκυστικό.

νερο

  • Πίνετε κάθε πρωί με το που ξυπνάτε ένα ποτήρι νερό. Θα σας ενυδατώσει και θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε πιο εύκολα.
  • Να πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν και μετά από κάθε γεύμα. Το νερό πριν από το γεύμα θα σας βοηθήσει να καταναλώσετε μικρότερες ποσότητες τροφής, ενώ μετά το γεύμα θα σας βοηθήσει στην πέψη των τροφών.
  • Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε πάντα μαζί με τον καφέ σας ή με το αλκοόλ και ένα ποτήρι νερό.

 

 

Μαργαριτίδου Μαργαρίτα

Σύμβουλος Διατροφής Φαρμακείου Μαργαριτίδης

Τελευταία τροποποίηση στιςΤετάρτη, 23 Μαρτίου 2016 12:13
επιστροφή στην κορυφή