Menu
ΡΟΗ 24/7:

xrysopoulos

A+ A A-

Το νερό της Χαλκιδικής που κατακτά τις διεθνείς αγορές

600x400 bottles

Σε ανοδική πορεία η «ΑΘΩΣ ΕΜΦΙΑΛΩΤΙΚΗ Α.Ε.»

Σχεδόν 30 χρόνια το επιτραπέζιο νερό «Άθως» κυριαρχεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών της Χαλκιδικής όπως και σε όλη την Ελλάδα ενώ διευρύνει την παρουσία του σε αγορές του εξωτερικού.

Η εταιρία, ΑΘΩΣ ΕΜΦΙΑΛΩΤΙΚΗ Α.Ε., είναι μια μετοχική επιχείρηση που συστήνεται για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά, το 1989, με την κυκλοφορία του επιτραπέζιου νερού «Άθως».

«Περίπου το 1987 με την αύξηση του τουρισμού στην Χαλκιδική άρχισε να παρατηρείται μεγαλύτερη ανάγκη λόγω έλλειψης της αγοράς για εμφιαλωμένο νερό στην περιοχή μας. Εκείνη την περίοδο συνέπεσε να πραγματοποιείται έρευνα του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) για την ποιότητα και την ποσότητα του νερού της περιοχής μας. Από πληροφορίες της έρευνας – μελέτης αυτής, ενημερωθήκαμε ότι τα αποτελέσματα της έδειχναν ότι στις Καλύβες και πιο συγκεκριμένα στις πηγές “Στραβό Πλατάνι” και “Κρυονέρι”, υπήρχαν μεγάλες ποσότητες νερού άριστης ποιότητας», περιγράφει στο halkidikifocus.gr, ο Λεωνίδας Αναγνωστόπουλος, ένας εκ των μετόχων της εταιρείας.

«Ο συνδυασμός της μεγάλης ανάγκης της τοπικής αγοράς για εμφιαλωμένο νερό αλλά και της άριστης ποιότητας νερού που υπήρχε στη περιοχή, σε μεγάλες ποσότητες αποτέλεσε την απαρχή αυτής της μονάδας με σκοπό την εμφιάλωση», προσθέτει.

Η επιχείρηση ανέπτυξε τις πρώτες συνεργασίες της με τις κάβες της περιοχής και σταδιακά επεκτάθηκε σε όλο τον Ελλαδικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό. «Η εταιρία μας εξάγει μεγάλες ποσότητες νερού στις ξένες αγορές μεταξύ των οποίων στην Γερμανία και στην Κύπρο», εξηγεί στο halkidikifocus.gr ο κ. Αναγνωστόπουλος.

«Εδώ και 27 χρόνια, με συνεχή αναβάθμιση των ιδιόκτητων εγκαταστάσεων μας, η εταιρία μας ΕΜΦΙΑΛΩΤΙΚΗ Α.Ε , παράγει ποσότητες νερού για την κάλυψη των αναγκών της Ελληνικής αλλά και της Ξένης αγοράς. Τα προϊόντα μας φτάνουν καθημερινά στην πόρτα των πελατών μας, με διανομή που αναλαμβάνει η ίδια μας η επιχείρηση μας, με δικό της κόστος, με τα εννέα ιδιόκτητα οχήματα που διαθέτει. Αυτό έχει συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστία μας απέναντι στους πελάτες μας, έχοντας πάντα γνώμονα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους», σημειώνει στο halkidikifocus.gr ο Manager ATHOS WATER Γρηγόρης Στιβαχτάρης.

IMG 3601

Τα προϊόντα

Η παραγωγική διαδικασία της επιχείρησης βασίζεται κυρίως στην εμφιάλωση νερού με το διακριτικό τίτλο “ΑΘΩΣ” και “ΧΟΛΟΜΩΝ”.

«Από τα πρώτα βήματα μας μέχρι σήμερα βασικός μας στόχος είναι η κάλυψη των αναγκών των πελατών μας και γι’ αυτό το λόγο έχουμε δημιουργήσει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων», εξηγεί ο κ. Στιβαχτάρης.

Τα προϊόντα “ΑΘΩΣ” κυκλοφορούν στις παρακάτω συσκευασίες :

 Άθως Classic 0.5L Διάφανη συσκευασία 0.5L το οποίο υπάρχει σε συρρίκνωση 12 τεμαχίων ή 24 τεμαχίων ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών.

 Άθως Blue Μπλέ συσκευασία 0.5L, αυτό προσφέρεται σε συσκευασίες των 12 ή 24 τεμαχίων

 Άθως Red Κόκκινη συσκευασία 0.5L προσφέρεται σε συσκευασίες των 12 ή 24 τεμαχίων

 Άθως Classic 1.5L Διάφανη συσκευασία 1.5L (Συρρίκνωση: 6 τεμαχίων x 1.5L )

 Άθως Classic 1L Διάφανη συσκευασία 1L (Χάρτινη συσκευασία 12 τμχ x 1L)

 Άθως Blue 1L Μπλε συσκευασία 1L (Χάρτινη συσκευασία 12τμχ x 1L)

 Άθως Classic 10L Μη επιστρεφόμενη φιάλη 10L κατάλληλη για Ψύκτες Νερού

(Χάρτινη συσκευασία 2τμχ x 10L)

Τα προιόντα ΧΟΛΟΜΩΝ που κυκλοφορούν είναι:

 Χολομών 1.5L Διάφανη συσκευασία 1.5L ( Συρρίκνωση: 6τμχ x 1.5L)

 Χολομών 0.5L Διάφανη συσκευασία 0.5L (Συρρίκνωση : 12 τεμαχίων x 0.5L ή 24 τεμαχίων x 0.5L)

Εγκαταστάσεις

Οι εγκαταστάσεις της εταιρίας διαθέτουν δύο μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, καθώς και οι χώροι της συσκευασίας και εμφιάλωσης των προϊόντων. Επίσης λειτουργεί δεύτερο εμφιαλωτήριο για εμφιάλωση των 10λιτρων συσκευασιών.

600x400

Πιστοποιήσεις και καινοτομίες

Για τη διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος η πρώτη πιστοποίηση αποκτήθηκε το 2005 σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22000/2005.

Η εμφιάλωση του Νερού, σε συσκευασίες 1 λίτρου (BLUE), για την κάλυψη των αναγκών ιδιαίτερα της κρύας αγοράς, (εστιατόρια, ταβέρνες, καφετέριες), ήταν μια καινοτομία που πρωτοεμφανίστηκε από την επιχείρηση το 2002.

Επιπρόσθετα, η εταιρία εξειδικεύεται στην παραγωγή P.L (φασόν) για πολύ μεγάλες και γνωστές αλυσίδες.

Ακόμη, οι συσκευασίες των 10 λίτρων που διαθέτει η μονάδα είναι μιας χρήσης, ανακυκλώσιμες και μη επιστρεφόμενες.

IMG 3632

Θέσεις εργασίας

Η επιχείρηση απασχολεί σε καθημερινή βάση 30 υπάλληλους. Όλα αυτά τα χρόνια δημιουργεί θέσεις εργασίας και προσλαμβάνει άτομα από την ευρύτερη περιοχή. «Οι μεγαλύτερες ανάγκες της αγοράς για εμφιαλωμένο νερό, παρατηρούνται στο διάστημα Μαΐου-Σεπτεμβρίου, λόγω της θερινής περιόδου και της τουριστικής δραστηριότητας», επισημαίνει ο Manager ATHOS WATER.

Διακρίσεις

Η εταιρία ΑΘΩΣ ΕΜΦΙΑΛΩΤΙΚΗ Α.Ε., έλαβε φέτος τιμητική βράβευση, με την απονομή της Χρυσής Πλακέτας Χαρακτήρα, για το νερό “ΑΘΩΣ”, στον 1ο Διεθνή Διαγωνισμό GOURMET Νερού που διεξήχθη στο Παρίσι, με διοργανωτή το αναγνωρισμένο από το 2005, Οργανισμού για την Ανάπτυξη των Γεωργικών Προϊόντων AVPA και με πάνω από 3.000 συμμετοχές ετησίως, από όλη την υδρόγειο.

600x400 DIAKRISI

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής του διαγωνισμού, τα αποτελούν διακεκριμένοι επιστήμονες και γευσιγνώστες με πολύχρονη εμπειρία στο τομέα του νερού, για την ολοκληρωμένη και αντικειμενική αξιολόγηση των προϊόντων.

Στόχος του Διεθνή Οργανισμού AVPA , είναι η αναγνώριση της τελειότητας των προϊόντων σε θέμα ποιότητας, όπως και η διάκρισή τους μεταξύ άλλων τυποποιημένων προϊόντων.

«Σκοπός μας είναι η ικανοποίηση των απαιτήσεων από την πλευρά του καταναλωτή για την διατήρηση της υψηλής ποιότητας που εγγυάται το προϊόν. Επίσης, να ικανοποιεί τις ανάγκες των συνεργατών της παρέχοντας την επιθυμητή ποσότητα/ποιότητα στους χρόνους που συμφωνούνται», τονίζει ο κ. Στιβαχτάρης.

Τέλος, μελλοντικό στόχο της “ΑΘΩΣ ΕΜΦΙΑΛΩΤΙΚΗ Α.Ε.”, αποτελεί η επέκταση της διάθεσης των προϊόντων της στην υπόλοιπη Ελλάδα, όπως στην Πελοπόννησο, και στην Αθήνα και σε νησιωτικές περιοχές, όπως και με πιο εντατικούς ρυθμούς σε άλλες χώρες του εξωτερικού, με άμεση προτεραιότητα το άνοιγμα στη Γαλλία, ύστερα από την πρόσφατη διάκριση.

image 0 02 05 f24082403f98205f4b327cecb673d3438ec56f82dcec5d86b7e198c948c3ff54 V

IMG 3907

επιστροφή στην κορυφή

 WATERCURE2