xrysopoulos

ΡΟΗ 24/7:

ΕΕΘ: "Μαύρη τρύπα" το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

ploio katapelths

-          Ζητά την ανακήρυξη της πόλης ως άγονη γραμμή

 

Την έντονη αντίδρασή του για τις δηλώσεις – προ ημερών στο Ράδιο Θεσσαλονίκη – του Υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, για την κατάργηση του δρομολογίου Θεσσαλονίκης – Λήμνου, εξέφρασε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η προαγγελία του κ. Βαρβιτσιώτη επιβεβαιώνει την απαξίωση της Θεσσαλονίκης «ως πεδίο της επιβατηγού ναυτιλίας», ενώ χαρακτηρίζεται το λιμάνι της πόλης ως «μαύρη τρύπα» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Παράλληλα σημειώνεται ότι αυτή η κατάσταση είναι σε βάρος του τουρισμού, τόσο της πόλης όσο και των νησιών, καθώς ένα μέρος των βορειοελλαδιτών ενδιαφέρονται να κάνουν διακοπές στα νησιά του Β. Αιγαίου, αλλά και Βαλκάνιων τουριστών, που ενδιαφέρονται να φτάσουν στα νησιά του Β. Αιγαίου με ενδιάμεσο σταθμό τη Θεσσαλονίκη.
Τέλος, στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι έφτασε η ώρα η Πολιτεία να το στηρίξει, ακόμα κι αν ανακηρύξει τη Θεσσαλονίκη ως άγονη γραμμή, αναφορικά με την ακτοπλοΐα.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΕΕΘ έχει ως εξής:
«Οι πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την κατάργηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Λήμνου απλώς επιβεβαιώνουν την πλήρη απαξίωση της Θεσσαλονίκης στο πεδίο της επιβατηγού ναυτιλίας. Το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας συνδέεται, πλέον, ακτοπλοϊκά μόνο με ορισμένα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με συχνότητα μία φορά την εβδομάδα. Στην ουσία ο επιβατηγό λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι «μαύρη τρύπα» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας. Στην ουσία δεν υπάρχει.
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκη κατ' επανάληψη τα τελευταία χρόνια έχει διαμαρτυρηθεί προς την πολιτεία γι' αυτή την κατάσταση, που λειτουργεί εις βάρος του τουρισμού και της οικονομίας της Θεσσαλονίκης, αλλά και των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση. Αντίθετα η αδιαφορία οδηγεί την κατάσταση από το κακό στο χειρότερο.
Έφτασε η ώρα η πολιτεία να δει την υπόθεση του επιβατικού λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άλλο μάτι και διαφορετικό πνεύμα. Οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να στηριχθούν και να υποστηριχθούν, ακόμη και με την ανακήρυξη της Θεσσαλονίκης ως άγονης γραμμής, σε ότι αφορά την ακτοπλοΐα. Το Υπουργείο Ναυτιλίας δεν μπορεί ούτε να κωφεύει, ούτε να επικαλείται την ιδιωτική πρωτοβουλία, ούτε να μένει στον τύπο του νόμου. Οφείλει να λύσει το πρόβλημα με βάση τη δυναμική της Βορείου Ελλάδος και την προοπτική να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και οι Βαλκάνιοι επισκέπτες και τουρίστες, που θέλουν να ταξιδέψουν στο Βόρειο Αιγαίο και τις Σποράδες, αλλά γνωρίζουν ότι σήμερα αυτό δεν είναι εφικτό μέσω Θεσσαλονίκης».

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 28 Ιουλίου 2014 16:36
επιστροφή στην κορυφή

xrysopoulos