xrysopoulos

ΡΟΗ 24/7:

Αλλαγές σε τρεις λεωφορειογραμμές του ΟΑΣΘ

161117 OASTH

Στις 2, 3 και 8

Τρεις λεωφορειογραμμές του ΟΑΣΘ αλλάζουν σε πρώτη φάση σχεδιασμό. Πρόκειται για τις γραμμές του ΟΑΣΘ 2, 3 και 8, οι οποίες συνδέουν τα δύο άκρα της Θεσσαλονίκης. Ο επανασχεδιασμός αφορά σε πρώτη φάση την αναδιάρθρωση των τριών βασικών γραμμών κορμού Νο 2, 3 και 8 οι οποίες συνδέουν τα δύο άκρα της πόλης, από τον σταθμό μετεπιβίβασης ΙΚΕΑ ως το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και τον Σταθμό ΚΤΕΛ Μακεδονία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΣΕΘ Κώστα Αμπατζά και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Γιάννη Τσιωνά αυτή είναι η πρώτη κίνηση στο πλαίσιο του γενικότερου ανασχεδιασμού των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, ενόψει και της έναρξης λειτουργίας του μετρό. «Απαιτείται εξορθολογισμός της λειτουργίας των λεωφορειακών γραμμών και αναπροσαρμογή των προγραμμάτων λειτουργίας τους, με βάση και τις επιχειρησιακές δυνατότητες του υπάρχοντος στόλου και με γνώμονα ότι από το 2020 θα μπει στη ζωή της πόλης και το μετρό» επισημαίνει ο κ. Αμπατζάς. Τονίζει, δε, ότι στόχος του ΟΣΕΘ είναι οι αλλαγές αυτές να τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Αυγούστου ώστε, ως την 1η Σεπτεμβρίου που ξεκινά το χειμερινό πρόγραμμα να έχουν εντοπιστεί και να διορθωθούν τα προβλήματα που τυχόν θα παρατηρηθούν.

Τα σκάνδαλα της προηγούμενης διοίκησης ταλαιπωρούν τον ΟΑΣΘ

Στο μεταξύ σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε από τη Διοίκηση του ΟΑΣΘ, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππάς αναφέρθηκε στη σκανδαλώδη διαχείριση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ και σε σχετική ερώτηση που του έγινε συνέδεσε τις επιλεκτικές συγγένειες των πρώην μετόχων της ΝΔ και με σχέδιο υπονόμευσης του έργου της νέας Διοίκησης. Ο Διευθύνων Συμβουλος του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης, αναφέρθηκε σε δημοσιεύματα, τα οποία χαρακτήρισε ως μνημεία ψεμάτων τα οποία στη συνέχεια γίνονται επερωτήσεις βουλευτών της ΝΔ.

Ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ δημοσιοποίησε στοιχεία από τη διαχείριση του στόλου των λεωφορείων από την προηγούμενη διοίκηση και τόνισε πως «από την έρευνα που αναθέσαμε σε γραφείο Ορκωτών Ελεγκτών προκύπτουν μια σειρά ζητήματα που καταδεικνύουν ότι ο στόλος των λεωφορείων ήταν αντικείμενο μιας ιδιότυπης διαχείρισης η οποία έχει δημιουργήσει σοβαρά ερωτηματικά σε σχέση με την ανάγκη διαφανούς αξιοποίησης των παγίων στοιχείων του οργανισμού. Ας σημειωθεί ότι η έρευνα αυτή θα συνεχιστεί».

Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε σε έγγραφα και μαρτυρίες που αποδεικνύουν μακρόχρονη έλλειψη προληπτικής συντήρησης, ελλείψεις ανταλλακτικών και καθυστέρηση στην προμήθεια και ανανέωση ηλεκτρονικού εξοπλισμού των αμαξοστασίων, την ώρα που είχαν καταβληθεί στους μετόχους πάνω από 35 εκατ. ευρώ.

επιστροφή στην κορυφή

xrysopoulos