xrysopoulos

ΡΟΗ 24/7:

«Be safe: Ερωτευτείτε, αλλά… προφυλαχθείτε!»: Συναυλία από την «ΠΥΞΙΔΑ»

puxida prof er

Ολοκληρώνεται μεθαύριο η καμπάνια ευαισθητοποίησης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ερωτευμένων

Με μια μεγάλη συναυλία-γιορτή αφιερωμένη στους νέους ολοκληρώνεται η καμπάνια του Κέντρου Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ», που υλοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS (1η Δεκεμβρίου) και την Παγκόσμια Ημέρα των Ερωτευμένων (14 Φεβρουαρίου).

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μεθαύριο, Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΠΑΛ Νεάπολης (περιοχή Στρεμπενιώτη), στις 11:50 π.μ., με τη συμμετοχή μαθητών και καθηγητών του σχολικού συγκροτήματος. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μοντέρνο χορό από ομάδα χορευτών της Θεσσαλονίκης, ενώ τον κεντρικό ρόλο επί σκηνής θα έχει το μουσικό συγκρότημα Fabulous Band. Πριν το νεανικό… ξεφάντωμα θα γίνει προβολή του τηλεοπτικού μηνύματος της «ΠΥΞΙΔΑΣ», προβολή ολιγόλεπτου βίντεο-μήνυμα από νέους προς νέους και εμψύχωση ομαδικής χορευτικής δραστηριότητας, ενώ στους νέους θα διανέμεται από τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης ενημερωτικό υλικό και προφυλακτικά.

Η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που ξεκίνησε την 1η Δεκεμβρίου 2018 και κορυφώνεται μεθαύριο, Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019, πραγματοποιείται με κεντρικό σύνθημα «Be safe: Ερωτευτείτε, αλλά προφυλαχτείτε!», και την ευγενική χορηγία των προφυλακτικών PLAY BOY. «Ο έρωτας αφορά μικρούς και μεγάλους και οι νέοι είναι οι πρωταγωνιστές του. Είναι, όμως σημαντικό να φροντίζουν πάντα τη συναισθηματική και σωματική τους ασφάλεια για να τον απολαμβάνουν», αναφέρουν σε μήνυμά τους τα επιστημονικά στελέχη της «ΠΥΞΙΔΑΣ».

Οι εκδηλώσεις, που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο της καμπάνιας, περιελάμβαναν ενημερωτικές εκδηλώσεις για γονείς με το θέμα «Η σεξουαλικότητα των παιδιών κι ο ρόλος των γονιών», σύντομες παρεμβάσεις πρόληψης σε μαθητές με το θέμα «Έρωτας και εφηβεία», περίπτερα ενημέρωσης και ενημερώσεις πολιτών στο δρόμο, στο Δήμο Νεάπολης-Συκεών και στο δήμο Λαγκαδά. Παράλληλα προβλήθηκε τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό μήνυμα ευαισθητοποίησης.

Ομάδα-στόχος της καμπάνιας είναι οι έφηβοι και οι νέοι, αλλά επίσης οι σημαντικοί ενήλικες του περιβάλλοντός τους (γονείς και εκπαιδευτικοί). Σκοπός των εκδηλώσεων είναι έφηβοι και νέοι να ενημερωθούν και να προβληματισθούν ώστε να φροντίζουν και να προστατεύουν τον εαυτό τους σε ψυχικό, αλλά και σωματικό επίπεδο, και παράλληλα να μπορούν να χαρούν τον έρωτα, ανάλογα με ό,τι αρμόζει στο αναπτυξιακό τους επίπεδο.

επιστροφή στην κορυφή

xrysopoulos