xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Αναβαθμίζονται ψηφιακά οι υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη

gad thes

Δημιουργία ηλεκτρονικής διεύθυνσης και τηλεφωνικής γραμμής για την άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία

Η ΕΛ.ΑΣ. στο πλαίσιο αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πολίτες και ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ψηφιακή εποχή, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία για μείωση της γραφειοκρατίας και αυτοματοποίηση της υπηρεσιακής λειτουργίας, προχωρώντας στη δημιουργία ηλεκτρονικών διευθύνσεων (e-mail) και τηλεφωνικών γραμμών επαφής και εξυπηρέτησης του πολίτη.

Έτσι λοιπόν, στις περιοχές εδαφικής αρμοδιότητας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία τους, ως εξής:

- Για τους χρήστες του διαδικτύου, θα είναι δυνατή η αποστολή των αιτημάτων τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Αρμόδιο και εξειδικευμένο προσωπικό θα τα αξιολογεί και θα τα προωθεί στην αρμόδια Υπηρεσία με σκοπό τη διεκπεραίωσή τους, κοινοποιώντας ταυτόχρονα στον αποστολέα το αποτέλεσμα των ενεργειών.

- Για τους πολίτες που δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, υπάρχει μέριμνα τηλεφωνικής επαφής στη γραμμή 2310-388000 κατά τις ώρες 08:00-18:00 καθημερινά, όπου έμπειρο προσωπικό θα τους κατευθύνει ανάλογα με το θέμα που τους απασχολεί ή θα τους παρέχει γενικές πληροφορίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της ΕΛ.ΑΣ.

επιστροφή στην κορυφή

xrysopoulos