ΡΟΗ 24/7:

Αλλάζει το ωράριο των ΔΟΥ, λόγω της πανδημίας

eforia gkises2

Από 23 Νοεμβρίου

Διευρύνεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού στις ΔΟΥ λόγω της πανδημίας, για την εξυπηρέτηση του κοινού, σύμφωνα με την απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή.
Όπως επισημαίνεται στην απόφαση από τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου οι ΔΟΥ θα λειτουργούν ως εξής:
1. Ώρες εισόδου για το κοινό (για προγραμματισμένες συναντήσεις μόνο) και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης: 8.00 π.μ. - 5.00 μ.μ.
2. Ταμειακές συναλλαγές: 8.00 π.μ.- 3.00 μ.μ.
3. Οι ΔΟΥ θα λειτουργούν από τις 7.00 π.μ. έως τις 7.00 μ.μ.
Μεταξύ 5.00 και 7.00 μ.μ. εξυπηρετούνται μόνο κλήσεις προς τη γραμματεία των ΔΟΥ για τον προγραμματισμό συναντήσεων.
Υπενθυμίζεται ότι το συναλλασσόμενο κοινό προσέρχεται στις ΔΟΥ μόνο με ραντεβού και εφόσον το αίτημά του δεν μπορεί να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο.
Για την αποφυγή του συγχρωτισμού και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, δημιουργούνται τέσσερις βάρδιες για τους υπαλλήλους, ως εξής:
7.00 π.μ. - 3.00 μ.μ.
8.00 π.μ. - 4.00 μ.μ.
9.00 π.μ. - 5.00 μ.μ.
10.00 π.μ- 7.00 μ.μ.
Το σύνολο των υπαλλήλων, που βρίσκονται στο κτήριο της υπηρεσίας ταυτόχρονα, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 67% του συνόλου του προσωπικού, που υπηρετεί στην εν λόγω υπηρεσία. Το υπόλοιπο προσωπικό εργάζεται εξ αποστάσεως. Οι υπάλληλοι της απογευματινής βάρδιας δουλεύουν εξ αποστάσεως το πρώτο τετράωρο της βάρδιας (10π.μ – 2μμ) και αυτοπροσώπως στην υπηρεσία για το υπόλοιπο της βάρδιας (3.00 μ.μ. - 7.00 μ.μ.).

Από την πλευρά του ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε: "Μέλημά μας είναι πάντοτε η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των φορολογουμένων. Ειδικά αυτή την περίοδο, όπου είναι πρώτιστης σημασίας η προστασία της υγείας των εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες, καθώς και των πολιτών που τις επισκέπτονται. Η διεύρυνση του ωραρίου των ΔΟΥ θα συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία τους, αλλά και στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του συναλλασσόμενου κοινού, τόσο στις περιπτώσεις όπου απαιτείται η φυσική παρουσία στις ΔΟΥ όσο και για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων που αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ταχυδρομικά".

επιστροφή στην κορυφή