ΡΟΗ 24/7:

Γιαννούλης: "Ωμή παραδοχή Μητσοτάκη για τη Θεσσαλονίκη"

giannoulis vouli

Καμία διάθεση αυτοκριτικής για τον ΟΑΣΘ

Σκληρή κριτική στον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνηση, ασκεί ο Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης Κεντρική Μακεδονίας, "Κοιτάμε Μπροστά", Χρήστος Γιαννούλης, με αφορμή τη χθεσινή συζήτηση στη Βουλή για την πορεία της πανδημίας.

Ο κ. Γιαννούλης, με ανακοίνωσή του, κατηγορεί τον Πρωθυπουργό για καθυστέρηση στην ανάληψη των ευθυνών της κυβέρνησης, η οποία καθυστέρησε να λάβει μέτρα για την ανάσχεση της πανδημίας στη Θεσσαλονίκη, επιρρίπτοντας ευθύνες παράλληλα και στους τοπικούς άρχοντες. Ακόμη κατηγορεί τον Πρωθυπουργό για αδράνεια στο θέμα του ΟΑΣΘ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Γιαννούλη:

"Χρειάστηκε να περάσουν επτά ώρες για να παραδεχτεί ο Πρωθυπουργός ότι η κυβέρνηση έπεσε έξω στις εκτιμήσεις της για τη Θεσσαλονίκη και ότι έπρεπε να παρθούν δραστικά μέτρα νωρίτερα. Χρειάστηκε να περάσουν επτά ώρες για να παραδεχτεί ότι η ευθύνη βαραίνει την κυβέρνηση και τους τοπικούς άρχοντες. Χρειάστηκε να περάσουν επτά ώρες για να βάλει στο κάδρο του κυρίους Τζιτζικώστα και Ζέρβα που επιδίωξαν να εορταστεί ο Άγιος Δημήτριος όπως εορτάστηκε. Η ωμή παραδοχή του Πρωθυπουργού φέρνει προ των ευθυνών τους όλους εκείνους σε κυβέρνηση και τοπική αυτοδιοίκηση που υποτιμούσαν το πρόβλημα και αγνοούσαν τις προτροπές των υγειονομικών που ζητούσαν να ληφθούν μέτρα από τα τέλη Οκτωβρίου. Γι’ αυτό φτάσαμε στο σημείο μία πόλη – για την οποία λέγανε ότι ήταν υπόδειγμα στην αντιμετώπιση της πανδημίας, τώρα κινδυνεύει να γίνει το Μπέργκαμο του φθινοπώρου. Αυτό που προέχει αυτή την ώρα είναι να σωθούν ζωές. Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλα λάθη.

Ο Πρωθυπουργός δεν είχε ωστόσο την ίδια αυτοκριτική διάθεση στο θέμα της διαχείρισης των αστικών συγκοινωνιών. Μάλιστα για μία ακόμη φορά και παρά την επαρκή ενημέρωση που έχει, επέλεξε τον δρόμο των ψεμάτων για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί εδώ και ενάμιση χρόνο στη διαχείριση και λειτουργία του ΟΑΣΘ.

Ενάμιση χρόνος αδράνειας, ανικανότητας και αναποτελεσματικότητας και έρχεται ο Πρωθυπουργός να προσπαθεί να μας πείσει ότι η σαρδελοποίηση και ο συνωστισμός δεν συμβάλλουν στη διασπορά του ιού, επικαλούμενος στατιστικές έρευνες της Γαλλίας και της Ελβετίας. Μία βόλτα στις αφετηρίες, στις στάσεις και στο τέρμα των γραμμών του ΟΑΣΘ ίσως θα τον βοηθούσε να καταλάβει ποια είναι η καθημερινότητα των πολιτών και όχι η εικονική πραγματικότητα που του μεταφέρουν οι συνεργάτες του. Θυμίζουμε και πάλι τα αδιάψευστα στοιχεία, που ορίζουν το λόγο για τον όποιο
ο υφυπουργός της κυβέρνησης του, ο κύριος Θεόδωρος Καράογλου, ζήτησε δημόσια συγγνώμη ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων για τα ίδια ψεύδη κατά του Στέλιου Παππά και της διοίκησης του ΟΑΣΘ την περίοδο 2017-19, τα οποία επανέλαβε και σήμερα ο κύριος Μητσοτάκης. Η συγγνώμη αυτή ενώπιον του δικαστηρίου και η εξήγηση ότι υπολείπεται και σέβεται το έργο της διοίκησης Παππά καλό θα είναι να το έχει στις σημειώσεις του την επόμενη φορά που θα αναφερθεί στον ΟΑΣΘ ο κύριος Μητσοτάκης. Να του θυμίσουμε πως τον Ιούλιο του 2019 με βάση το θερινό μειωμένο προγραμματισμό κυκλοφορούσαν 296 οχήματα, ενώ ακριβώς ένα χρόνο αργότερα μόλις 180 σύμφωνα με το εξώδικο που απέστειλαν οι εργαζόμενοι στην Διοίκηση του ΟΑΣΘ. Να του θυμίσουμε ότι τη διετία 2017-19 εξοικονομήθηκαν 165 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αντίθετα η διοίκηση Παππά παρέλαβε ως «προίκα» συνολικές υποχρεώσεις άμεσα πληρωτέες 105 εκατομμύρια ευρώ σε ταμεία και προμηθευτές.

Να έχει επίσης και τα στοιχεία που δώσαμε στη δημοσιότητα και δείχνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, όχι μόνο την αδράνεια εδώ και ενάμιση χρόνο αλλά και το μέγεθος της αδιαφάνειας, με λεωφορεία που αγοράζονται με 11.000 και το τελικό κόστος τους φτάνει τα 30.000 ευρώ. Ο διαγωνισμός στον οποίο αναφέρθηκε δεν επαναπροκηρύχθηκε ποτέ παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή".

επιστροφή στην κορυφή