xrysopoulos

ΡΟΗ 24/7:

Χαλκιδική: Συστηματικές ακυρώσεις δωματίων από συγκεκριμένο Τούρκο καταγγέλλει ιδιοκτήτης ενοικιαζομένων

tablet krathseis

- Την προσοχή των επιχειρηματιών εφιστά ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων Χαλκιδικής


Προσπάθεια για σαμποτάζ στον Τουρισμό προς τη Χαλκιδική, από Τούρκο, κατήγγειλε ιδιοκτήτης ενοικιαζόμενων δωματίων στον Μαρμαρά, τόσο στη Booking.com, μέσω της οποίας έγιναν οι κρατήσεις, όσο και στον τοπικό Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων.
Μιλώντας στο halkidikifocus ο ιδιοκτήτης, Εμμανουήλ Καλδής, σημείωσε ότι στις 22 Μαΐου είχε μία κράτηση για 4 δωμάτια από την Booking.com, στο όνομα Adile Erdogan, για την περίοδο από 1η έως τις 10 Αυγούστου, ενώ μία εβδομάδα αργότερα έλαβε άλλη μία κράτηση με το ίδιο όνομα για ακόμη ένα δωμάτιο. Ωστόσο πριν λίγες μέρες είχε την ακύρωση των συγκεκριμένων κρατήσεων. Όπως ανέφερε ο κ. Καλδής η επιχείρησή του δέχεται δωρεάν ακύρωση στις 21 μέρες πριν την ημερομηνία άφιξης και καθώς η ακύρωση σημειώθηκε εκτός προθεσμίας, προσπάθησε να λάβει την ποσοστιαία αποζημίωση, που είχε δικαίωμα να εισπράξει, μέσω της πιστωτικής που δήλωσε ο κ. Erdogan, η οποία όμως ήταν άκυρη.
Όπως επεσήμανε ο κ. Καλδής, επειδή κάθε καλοκαίρι σημειώνεται μεγάλο ποσοστό ακυρώσεων από την Booking.com (φτάνουν το 50%) δεν το έδωσε αρχικά σημασία, ωστόσο σε μία συζήτηση που είχε με συγγενή του (ο οποίος διατηρεί επίσης ενοικιαζόμενα δωμάτια στον Ν. Μαρμαρά) διαπίστωσε ότι κάποιο άτομο με το ίδιο όνομα από την Τουρκία είχε κάνει κρατήσεις δωματίων, για να τα ακυρώσει επίσης πριν λίγες μέρες. Το γεγονός αυτό οδήγησε τον κ. Καλδή να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την Booking.com, όπου τον πληροφόρησαν ότι ο κ. Erdogan έχει κάνει πολλές κρατήσεις, όχι μόνο στον Ν. Μαρμαρά, αλλά και σε άλλες περιοχές της Χαλκιδικής και στην συνέχεια τις είχε ακυρώσει.
Όπως είπε ο κ. Καλδής το ζητούμενο είναι να βρεθούν όσοι είχαν κρατήσεις και στη συνέχεια ακυρώσεις από το συγκεκριμένο άτομο, αλλά και να προστατευθούν οι υπόλοιποι επαγγελματίες. Επίσης απέστειλε επιστολή στο νομικό τμήμα της Booking.com, στην οποία καταγγέλλει το γεγονός επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Οι συμπεριφορά αυτή του κύριου Αdile Εrdogan μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι έγινε με δόλο, είχε τον χαρακτήρα σαμποτάζ και μια που είναι γείτονα χώρα και ανταγωνιστική όλο το θέμα μας οδηγεί αλλού», τονίζοντας για τη συνέχεια του θέματος: «Έχει γίνει επαφή στον σύνδεσμο ξενοδόχων όπου θα κινηθούμε νομικά εναντίον του, όπως επίσης κατάλληλες κινήσεις ετοιμάζονται να γίνουν στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Υπουργείο Τουρισμού, Υπουργείο Εξωτερικών καθώς και στην Τούρκικη Πρεσβεία. Επίσης γίνονται δημοσιεύσεις του θέματος σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό μιας και θεωρείται χτύπημα στον εσωτερικό τουρισμό από γείτονα ανταγωνιστική χώρα». Τέλος καταλήγει στην επιστολή σημειώνοντας: «Ζητάμε την συνεργασία της Booking.com για να γνωστοποιήσει στοιχεία και τις κινήσεις του εν λόγου κυρίου και να μας βοηθήσει στις ενέργειες μας, μίας και με την ιδιότητα του σαν κοινού πελάτη, πλήττει και την δικιά σας φήμη σαν εταιρεία, η πλατφόρμα της booking.com γίνεται το μέσο κακόβουλης πράξης πράγμα που σίγουρα δεν είναι επιθυμητό και από εσάς και ή όλη πράξη του κυρίου αποτελεί χάσιμο χρόνου και χρήματος από εμάς αλλά και από εσάς».

Ο Δ. Χαδαλής

Για το θέμα επικοινωνήσαμε με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων Χαλκιδικής, Δημήτρη Χαδαλή, ο οποίος μας είπε ότι δεν ήταν ενήμερος για το θέμα, ωστόσο σημείωσε ότι ακριβώς επειδή παρουσιάζονται πολλές ακυρώσεις σε κρατήσεις από την Booking.com, εφιστά την προσοχή των μελών της Ομοσπονδία και τους συνιστά να μην δίνουν με ευκολία λίγες μέρες δωρεάν ακυρώσεις, αλλά αρκετές πριν την άφιξη, π.χ. 30 ημέρες.

 

Ρεπορτάζ Κική Δημαρόγλου

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2

xrysopoulos