Προειδοποίηση
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 652

xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Χαλκιδική: Δεύτερη εβδομάδα για τις Πανελλαδικές

PANELLHNIES-EKSETASEIS-2016ok

Κανονικά οι εξετάσεις σε Φυσική και Ιστορία

Μετά από ένα μικρό διάλειμμα λόγω Σαββατοκύριακου και οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων της Χαλκιδικής ρίχτηκαν ξανά στη μάχη των Πανελλήνιων εξετάσεων με τα μαθήματα της Φυσικής και της Ιστορίας. Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα θέματα έφτασαν εγκαίρως στα δέκα εξεταστικά κέντρα του νομού ενώ στις θέσεις τους βρίσκονταν κανονικά –όπως εξάλλου από το ξεκίνημα των Πανελλαδικών- τα μέλη των λυκειακών επιτροπών και οι επιτηρητές. «Η δεύτερη εβδομάδα ξεκίνησε χωρίς προβλήματα. Οι υποψήφιοι ψύχραιμα συμμετέχουν στη διαδικασία προσπαθώντας να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στα γραπτά τους», σημείωσε στο halkidikifocus.gr η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής, Αικατερίνη Τσέκου.

Την Δευτέρα δεν υποβλήθηκε κάποιο ερώτημα ή απορία από τους υποψήφιους του νομού ενώ από την κεντρική εξεταστική επιτροπή απεστάλη η ακύρωση ενός θέματος για τους υποψήφιους των Εσπερινών Λυκείων. Ωστόσο, φέτος από το Εσπερινό Λύκειο Χαλκιδικής κανείς μαθητής δεν δήλωσε συμμετοχή στις εξετάσεις.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ) τα θέματα της ιστορίας καλύπτουν την έκταση της διδακτέας ύλης. Ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή για τον εντοπισμό σωστού-λάθους στο θέμα Α2. Η παγίδα του διαγωνίσματος θεωρείται το θέμα Δ1 (Με βάση τις ιστορικές σας γνώσεις και αντλώντας στοιχεία από τα παρακάτω κείμενα που σας δίνονται, να αναφερθείτε στις νομοθετικές ρυθμίσεις του 1870-1871 και του 1917 για την επίλυση του αγροτικού ζητήματος στην Ελλάδα, και ειδικότερα: α. στους στόχους και το περιεχόμενο των ρυθμίσεων β. στην υλοποίησή τους), αφού απαιτούσε συνδυασμό γνώσεων από την παλιά και τη νέα ύλη.
Για τα θέματα της Φυσικής οι εκπαιδευτικοί της ΟΕΦΕ υποστηρίζουν ότι ήταν σαφή και επιστημονικά διατυπωμένα, κάλυπταν ικανοποιητικό μέρος της ύλης, περιείχαν πολλές αναφορές στις ερωτήσεις και την ύλη του σχολικού βιβλίου ενώ κάποια ερωτήματα λύνονταν με την ύλη των προηγούμενων τάξεων. Κατά συνέπεια λένε από την ΟΕΦΕ οτι αφενός ήταν θέματα ευκολότερα από τις προηγούμενες χρονιές και δεν δημιούργησαν άγχος στους υποψήφιους και αφετέρου δεν ήταν διαβαθισμένης δυσκολίας με συνέπεια να μην μπορεί να υπάρξει διάκριση ανάμεσα στον πολύ καλό και άριστο μαθητή.

Την Τρίτη 24 Μαΐου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ που εξετάζονται με το νέο σύστημα θα διαγωνιστούν στα μαθήματα: Κινητήρες αεροσκαφών ΙΙ, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης και Βοοτροφία-Αιγοπροβατοτροφία.

Σε ό,τι αφορά στην πορεία των βάσεων, σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις αναμένεται πτωτική πορεία των βάσεων καθώς δεν υπάρχουν τα αποκαλούμενα εύκολα μαθήματα, λόγω της μείωσης των μαθημάτων. Επίσης, με το νέο σύστημα δεν υπολογίζεται ο προφορικός βαθμός που κατά κύριο λόγο βοηθούσες τους υποψηφίους. Ενδεικτικά καθηγητές ανέφεραν ότι τα «βαριά» Μαθηματικά αν συνδυαστούν και με ένα βαθμό δυσκολίας σε Φυσική και Χημεία που θεωρείται λίγο ως πολύ αναμενόμενος λόγω των Ιατρικών σχολών, θα προκαλέσουν καθοδική πορεία των βάσεων.

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ολοκληρωθούν την 1η Ιουνίου με την εξέταση στο μάθημα της Βιολογίας, ενώ οι βάσεις εισαγωγής θα ανακοινωθούν το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου.

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2

xrysopoulos