xrysopoulos

ΡΟΗ 24/7:

Στη δικαιοσύνη προτίθεται να προσφύγει το Επιμελητήριο για το πρόβλημα με το ΔΕΔΔΗΕ

kolona dei xilini

Επανειλημμένες επιστολές στον αρμόδιο Υπουργό

Κάλεσμα στις επιχειρήσεις που είναι μέλη του και αντιμετωπίζουν πρόβλημα σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο, παρ' όλο που έχουν καταβάλλει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις τους στον ΔΕΔΔΗΕ, απευθύνει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ώστε να καταθέσουν τα τα απαραίτητα στοιχεία για το πρόβλημά τους και στη συνέχεια να κατατεθεί συλλογική αγωγή σε βάρος του ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Επιμελητήριο, επισημαίνει ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, της μεταποίησης και στον αγροτικό τομέα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας).

«Αναφερόμαστε στην δεινή θέση που βρέθηκαν πολλά τουριστικά καταλύματα, ξενοδοχεία και γενικότερα επιχειρήσεις του Νομού μας, λόγω ανυπέρβλητων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν με το ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., που συνίστανται στο γεγονός ότι ενώ έχουν αιτηθεί την σύνδεση τους στο ηλεκτρικό δίκτυο, έχουν καταβάλλει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις που τους αναλογούν, ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές της υποχρεώσεις, γιατί στερείται των αναγκαίων υλικών (κολώνες κλπ.)», σημειώνει το Επιμελητήριο στην ίδια ανακοίνωση και προσθέτει: «Έχουν κατατεθεί από τη Διοίκηση του Επιμελητήριου Χαλκιδικής προς τον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Γιώργο Σταθάκη, δύο επιστολές σχετικές με το πρόβλημα που υπάρχει με το ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ , στις 08/3/2019 με αριθμ πρωτ. 883 και στις 05/04/2019 με αριθμ πρωτ. 1282 και κοινοποίησή τους προς την ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας, τα Επιμελητήρια της Χώρας καθώς και στους Βουλευτές τον νομού μας, ενώ επιπλέον κατατέθηκε σχετική επερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων, αλλά παρ’ όλα αυτά το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται».

Κατόπιν των παραπάνω, σημειώνεται ότι ως μόνη λύση φαίνεται η προσφυγή στη Δικαιοσύνη: «Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε συνεννόηση με τις επιχειρήσεις του νομού μας που βρέθηκαν σε δεινή θέση, προτάθηκε ως τελευταία λύση η προσφυγή στην Δικαιοσύνη με τη δικαστική συμπαράσταση του νομικού τμήματος του Επιμελητηρίου και την κατάθεση συλλογικής αγωγής των ενδιαφερόμενων μελών του προς το ΔΕΔΔΗΕ, ώστε αυτή να εξαναγκασθεί δικαστικά να ανταποκριθεί στις στοιχειώδεις και βασικές συμβατικές υποχρεώσεις και να υπάρξει επιτέλους λύση σ’ ένα πρόβλημα που επηρεάζει την ομαλή λειτουργία και επέκταση των επιχειρήσεων των μελών μας».

Επισημαίνοντας ότι «το τελευταίο χρονικό διάστημα, έστω και την τελευταία στιγμή, φαίνεται να υπάρχει μια κινητικότητα από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. στην κατεύθυνση επίλυσης των προβλημάτων, που υπήρχαν όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα», το Επιμελητήριο Χαλκιδικής καλεί τα μέλη του που «συνεχίζουν να υφίστανται ταλαιπωρία στην σύνδεση τους από τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., παρακαλούνται να έλθουν σε επικοινωνία με το νομικό τμήμα του, να καταθέσουν τα απαραίτητα στοιχεία για το πρόβλημά τους ώστε να κατατεθεί συλλογική αγωγή σε βάρος του ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ».

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2

xrysopoulos