xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Καθοριστικός ο ρόλος του Branding σε μία επιχείρηση

branding e

Σεμινάριο στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής

Ημερίδα – σεμινάριο με θέμα «Branding : Το εισιτήριο για μια πετυχημένη διεθνή πορεία» με κεντρική ομιλήτρια την Διευθύντρια της εταιρίας Συμβούλων Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης OECON, Λίνα Τσαλταμπάση, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου στο Συνεδριακό Κέντρο του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στον Πολύγυρο.

Η κ. Τσαλταμπάση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασής της, επισημαίνοντας τη μεγάλη σημασία που έχει το Branding στην διεθνή πορεία μιας επιχείρησης. Διευκρίνισε και προσπάθησε να κάνει κατανοητό προς τους παρευρισκομένους, ότι το Brand μιας επιχείρησης είναι το πώς μας αντιλαμβάνονται οι πελάτες μας και η υπόσχεσή μας προς αυτούς. Επισήμανε ότι brand ή μάρκα, χαρακτηρίζεται ένα σύνολο μεθόδων μάρκετινγκ και επικοινωνίας που βοηθούν στο να διακρίνεται μια εταιρεία από τους ανταγωνιστές της και να δημιουργεί μια μόνιμη εντύπωση στο μυαλό των πελατών. Τα βασικά συστατικά που αποτελούν την εργαλειοθήκη μιας μάρκας περιλαμβάνουν την ταυτότητα της, την επικοινωνία της (όπως με τα λογότυπα και τα εμπορικά σήματα), την αναγνωρισιμότητα της και την εμπιστοσύνη σ' αυτή.
Τόνισε ότι η σωστή επιλογή ενός εμπορικού σήματος, ακόμα και η επιλογή των χρωμάτων του από την επιχείρηση, παίζει καθοριστικό ρόλο για την αναγνωσιμότητα του προϊόντος της, αλλά και για την ίδια την επιχείρηση.
Αναλύθηκαν επιπλέον κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου το πώς θα μπορέσει να δημιουργήσει μια επιχείρηση μια επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα, πώς θα καταφέρει να εξάγει τα προϊόντα της, με ποιο τρόπο θα μπορέσει να εισχωρήσει στις Διεθνείς Αγορές.
Στο σεμινάριο, που προλόγισε ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, Στέλιος Χούτας, - ο οποίος και ανάγνωσε μήνυμα του Προέδρου του Επιμελητηρίου, Γιάννη Κουφίδη που δεν παρευρέθηκε στην ημερίδα λόγω συμμετοχής του σε προγραμματισμένη συμμετοχή σε έκθεση του εξωτερικού, παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων επιχειρηματίες και εκπρόσωποι συλλόγων και σωματείων του νομού μας.
Το ενδιαφέρον του κοινού αποτυπώθηκε μέσω της συμμετοχής του και των ερωτήσεων που απηύθυνε στην ομιλήτρια μετά το πέρας της εισήγησής της.
Η υλοποίηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου με τη συγκεκριμένη θεματολογία, εντάσσεται στις δράσεις του ευρωπαϊκού προγράμματος , BRANDING Mentoring, που συμμετέχει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ως εταίρος, με άλλους έξι φορείς από πέντε ευρωπαϊκές χώρες.
Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος BRANDING Mentoring, μια από τις δράσεις που έχει αναλάβει να υλοποιήσει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ήταν να επιλέξει και δύο έμπειρους επιχειρηματίες «μέντορες», προκειμένου να συμβουλεύουν, να υποστηρίζουν και να καθοδηγούν λιγότερο έμπειρους επιχειρηματίες, αυτοαπασχολούμενους, στελέχη νεοσύστατων επιχειρήσεων κλπ, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους σχετικά με τις τεχνικές και τις στρατηγικές branding - marketing των προϊόντων και υπηρεσιών τους, καθώς και τη γενικότερη εξωστρέφεια και επιχειρηματική επιτυχία τους κατά την έναρξη της εξαγωγικής τους προσπάθειας.

Μέσω της ημερίδας, που είναι και η πρώτη από τις τρεις που υλοποιηθούν με το συγκεκριμένο θέμα στα πλαίσια του προγράμματος, επιχειρείται και μια πρώτη αναγνώριση του ενδιαφέροντος των επιχειρηματιών, προκειμένου να αναζητηθούν και να επιλεγούν τέσσερις υποψήφιοι εν δυνάμει εξαγωγείς, που να θέλουν να ενταχθούν υπό την καθοδήγηση των μεντόρων και να λάβουν δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη για τα πρώτα τους εξαγωγικά βήματα.

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2

xrysopoulos