Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αισιόδοξα μηνύματα για τον τουρισμό από τη Μεγάλη Βρετανία

EIxTDqeXUAArxe9

H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ”World Travel Market” στο Λονδίνο

Αισιόδοξα μηνύματα τόσο για την τρέχουσα όσο και για την επόμενη τουριστική περίοδο αποτυπώθηκαν κατά τη φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ”World Travel Market” στο Λονδίνο (4-6 Νοεμβρίου 2019). Ιδιαίτερα αυξημένες, σε ποσοστό 5% έως το Σεπτέμβριο του 2019, είναι οι αφίξεις των Βρετανών τουριστών στην Ελλάδα, ενώ υπάρχει η πρόβλεψη ότι για φέτος θα ξεπεράσουν και τις αφίξεις των Γερμανών επισκεπτών.
Αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της διεθνούς έκθεσης “World Travel Market“ για τον τουρισμό πόλης (city break), καθώς επίσης και για τον πολιτιστικό τουρισμό, σε συνδυασμό φυσικά με τις υπόλοιπες μορφές τουρισμού που προσφέρει η Κεντρική Μακεδονία και τις οποίες οι τουρίστες επιλέγουν να συνδυάζουν με τις πλούσιες και γευστικές γαστρονομικές προτάσεις της περιοχής.
«Στόχος είναι να γίνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προορισμός και για τις χειμερινές διακοπές των Βρετανών, παροτρύνοντάς τους να επιμηκύνουν και τις καλοκαιρινές τους διακοπές στους καθιερωμένους θερινούς προορισμούς της περιοχής μας. Οι περισσότεροι Βρετανοί δεν γνωρίζουν την περιοχή ως χειμερινό προορισμό και αυτό είναι το στοίχημα που θέλουμε να κερδίσουμε. Να κάνουμε γνωστή την Κεντρική Μακεδονία ως προορισμό 365 ημερών» δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.
Περιορισμένο αντίκτυπο φαίνεται να είχε η κατάρρευση του Thomas Cook στον ελληνικό τουρισμό. Στις επαφές των εκπροσώπων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με παράγοντες της εγχώριας και διεθνούς τουριστικής αγοράς, όπου παρουσιάστηκε το θεματικό τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, έγινε αισθητό το ενδιαφέρον των εταιρειών TUI και Jet2com να καλύψουν το κενό που άφησε η Thomas Cook. Μάλιστα η Περιφέρεια συνεργάζεται ανελλιπώς τα τελευταία χρόνια με την εταιρία Jet2com μέσω ενεργειών marketing support και είναι χαρακτηριστική η αύξηση των charter της εταιρίας και φέτος την καλοκαιρινή περίοδο, κυρίως για τους προορισμούς της Χαλκιδικής και της Πιερίας.

Τελευταία άρθρα από τον/την Halkidiki Focus

Halkidikifocus 2014-2018