sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

"Πράσινο φως" για το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κασσάνδρας

12938089 539957162851104 6814707343045127625 n

Πλέγμα δράσεων για το 2020

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Κασσάνδρας. Ειδικότερα, το πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής δράσεις:

-Εμφαση στο ολιστικο Digital Marketing, με την ανάπτυξη διάδρασης με τις αγορές-στόχους, προσαρμόζοντας κάθε φορά την πληροφόρηση ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους, κάνοντας δηλαδή παράλληλα στρατηγικό management ανάλογα με την αγορά – στόχο. Περαιτέρω, εμπλουτισμός της e-email πλατφόρμας με ενημέρωση της ιστοσελίδας του δήμου και προσθήκη Facebook account και account instagram, κατασκευή QR Code της ιστοσελίδας και διάδοσή του με κάθε πρόσφορο μέσον.

-Παραγωγή νέου οπτικοακουστικού υλικού, όπως νέου video του προορισμού, θεματικού τουριστικού video για τους αρχαιολογικούς χώρους της Κασσάνδρας, photo clip 30" με τίτλο: Your's Kassandra που θα παρουσιαστεί σε ιστοσελίδες και ΜΜΕ.

- Επανεκτύπωση και διανομή του εντύπου αποκλειστικά για την τουρκική αγορά και επανάληψη συνεργασίας με την εταιρεία διανομής. Πρόκειται για ένα έντυπο που ήδη διανεμήθηκε κατά την προηγούμενη πενταετία αποκλειστικά στην τουρκική αγορά, γραμμένο στην τουρκική γλώσσα και προσαρμοσμένο στις τουρκικές ανάγκες. Έμφαση δίνει στη διασκέδαση και τη γαστρονομία καθώς και στα Ιαματικά Λουτρά.

-Έκδοση εντύπου για την προβολή του εναλλακτικού τουρισμού της Κασσάνδρας.

- Παρουσίαση της Κασσάνδρας στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στο Λονδίνο και στο Μιλάνο της Ιταλίας, σε tour operators και σε δημοσιογράφους.

- Συμμετοχή της Κασσάνδρας στο 2ο Ελληνικό Φεστιβάλ Λιβάνου για τη διατήρηση της Λιβανέζικης τουριστικής αγοράς. Ο Λίβανος αποτελεί μια χώρα που αγαπά την Ελλάδα, κατοικείται από πολλούς Έλληνες ενώ και πολλοί Λιβανέζοι γνωρίζουν Ελληνικά. Παράλληλα, η εν λόγω αγορά διαθέτει υψηλά εισοδήματα.

- Οργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων τουριστικής υπηρεσίας και τριών ετήσιων εκδηλώσεων εναλλακτικού τουρισμού κατά τους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Σεπτέμβριο για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν.

-Φιλοξενία δημοσιογράφων από την Ινδία. Η Ινδία επί του παρόντος είναι η 7η οικονομική δύναμη του κόσμου και βάσει στατιστικών σε βάθος δεκαετίας θα γίνει η 3η. Ο Δήμος χρειάζεται το άνοιγμα στη συγκεκριμένη αγορά καθώς ολοένα και περισσότερο η Κασσάνδρα οφείλει να βελτιώνεται μέσα από τις ανάγκες των επισκεπτών.

- Φιλοξενία δημοσιογράφων από τη Ρουμανία, με σκοπό τη διατήρηση της αγοράς, η οποία αποτελεί μία ισχυρότατη οικονομία και γνωρίζει ήδη αρκετά τον προορισμό.

- Φιλοξενία δημοσιογράφων από την Τσεχία, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Μ. Βρετανία, την Τουρκία, το Λίβανο, τη Σουηδία και τη Σερβία και διοργάνωση κρουαζιέρας στον Τορωναίο Κόλπο με προσκεκλημένους τοπικούς φορείς και tour operators.

- Ανάπτυξη Destination Management: Συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία για την ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων της Κασσάνδρας. Παραγωγή θεματικού video και εντύπου και οργάνωση αρχαιολογικού περιπάτου. Η ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων της Κασσάνδρας μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να μάθουν την ιστορία και τη μυθολογία της. Θα προηγηθεί η σύνταξη και εκπόνηση μελέτης που θα οδηγεί με ακρίβεια και ασφάλεια στον αντίστοιχο στόχο.

- Ανάδειξη των ναυαγίων της Κασσάνδρας με τη σύνταξη μελέτης για δημιουργία θαλάσσιου πάρκου σε συνεργασία με την Εφορία Εναλίων Αρχαιοτήτων. Τα θαλάσσια πάρκα μπορούν να προσελκύσουν αυξημένο ενδιαφέρον δυτών που σύμφωνα με τις αντίστοιχες στατιστικές διαθέτουν υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα. Μάλιστα ο καταδυτικός τουρισμός είναι ακόμη σε εμβρυακή κατάσταση στην Κασσάνδρα, γεγονός που επιτάσσει την ανάπτυξή του.

-Οργάνωση και ανάδειξη Οινικών Διαδρομών με σύνταξη σχετικής μελέτης που θα περιλαμβάνει την επισκεψιμότητα αμπελώνων και οινοποιείων καθώς και wine tasting. Την παρουσίαση των οινικών διαδρομών θα συνοδέψει η διοργάνωση wine bazaar, ενώ για την προβολή του οίνου θα παραχθεί video και αντίστοιχο δίπτυχο έντυπο.

-Οργάνωση και ανάδειξη του περιπατητικού - ποδηλατικού τουρισμού και του climbing tourism.

φωτογραφία αρχείου

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr