sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

Συνεργασία Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής με στόχο τη Γερμανική αγορά

IMG 20200910 131746

Γρ. Τάσιος: «Από 50% έως 70% κυμάνθηκε η πτώση του τζίρου στα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής»

Με στόχο την επανεκκίνηση του τουρισμού στη γερμανική αγορά, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής, καθώς και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, με τη στήριξη του ΕΟΤ, διοργανώνουν το "FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020", το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από 15 έως 20 Σεπτεμβρίου.

Το workshop, αλλά και τον απολογισμό μιας ιδιαίτερα δύσκολης τουριστικής σεζόν στην εποχή του κορωνοϊού, παρουσίασαν το μεσημέρι της Πέμπτης, σε συνέντευξη Τύπου, η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, Μαρία Καραγγιάννη και ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, καθώς και της ΠΟΞ, Γρηγόρης Τάσιος.

Το "FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020"

Συντάκτες του FVW, αλλά τουριστικοί πράκτορες θα επισκεφθούν για ένα πενθήμερο στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, ώστε να γνωρίσουν και να μεταφέρουν τις εμπειρίες τους στο γερμανικό κοινό, παρουσιάζοντας δύο ελκυστικούς προορισμούς, που προσφέρουν ποικιλομορφία και θεματικές προτάσεις.

Σημειώνεται ότι το FVW αποτελεί ένα έντυπο 50 χρόνων στη Γερμανία, που στηρίζει τη Διεθνή Έκθεση Γερμανίας, ενώ πραγματοποιεί workshops κάθε χρόνο σε εκλεκτούς προορισμούς. Το "FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020" είναι το 4ο που πραγματοποιείται στην Ελλάδα (τα προηγούμενα έγιναν στη Ρόδο, την Κω και την Αθήνα) ενώ είναι το πρώτο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Πέρα από τις ξεναγήσεις και τη γνωριμία με τις θεματικές προτάσεις που προσφέρουν οι δύο προορισμοί, θα πραγματοποιηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου στη Χαλκιδική συνέδριο, μεταξύ των ανθρώπων του τουρισμού και των tour operators.

Για μία "δύσκολη περίοδο" έκανε λόγο η κ. Πατουλίδου, επισημαίνοντας ότι πριν το ξέσπασμα της πανδημίας η γερμανική αγορά αποτελούσε πρόσφορο έδαφος, καθώς σημείωνε αυξητική τάση. Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα το 1/3 των Γερμανών θα ταξιδέψει λιγότερο στο μέλλον και μόνο το 5% εκφράζει την επιθυμία για ταξίδια. «Η επόμενη μέρα πρέπει να μας βρει έτοιμους», υπογράμμισε η κ. Πατουλίδου, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «οι κινήσεις μας θα πρέπει να έχουν μια "σκακιστική μαεστρία"».

Από την πλευρά της η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τόνισε ότι γίνεται μία συντονισμένη προσπάθεια για την επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής στην τουριστική αγορά, ενώ αναφερόμενη στο "FVW workshop" επεσήμανε ότι είναι μία προσπάθεια που «μας δίνει την ευκαιρία να στοχεύσουμε στην ανάπτυξη του τουρισμού στη γερμανική αγορά».

Η εκπρόσωπος του FVW στην Ελλάδα, Άντα Καραγιάννη, έκανε λόγο για ένα "στρατηγικό project" που προβάλλει τα "δυνατά" σημεία των δύο αυτών προορισμών, στο πλαίσιο της προετοιμασία για την μετά-covit εποχή.

Γρ. Τάσιος: «Τεράστιο οικονομικό πλήγμα από την πανδημία για τον τουρισμό της Χαλκιδικής»

Από 50% έως 70% κυμάνθηκε η πτώση του τζίρου στα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής που λειτούργησαν φέτος, σε σχέση με το 2019, ενώ από τους περίπου 30.000 εργαζόμενους σε αυτά, φέτος όσοι εργάστηκαν δεν ξεπέρασαν τους 5.000, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε ο Πρόεδρος του ΤΟΧ και της ΠΟΞ, Γρηγόρης Τάσιος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου.

Παράλληλα ο Πρόεδρος του ΤΟΧ και της ΠΟΞ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει ως "αδικημένη" τη Βόρειο Ελλάδα και ειδικότερα τη Χαλκιδική, λόγω επιδημιολογικών δεδομένων, αλλά και της επικοινωνιακή διαχείρισης, ενώ απαντώντας σε ερώτηση του halkidikifocus για τη συνέχιση των περιοριστικών μέτρων στη Χαλκιδική, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν ελάχιστα ή μηδενικά κρούσματα, τόνισε: «Για τη Χαλκιδική η σεζόν έχει τελειώσει. Μετά το πρώτο 10ήμερο του Αυγούστου έγιναν όλες οι ακυρώσεις. Όλοι οι φορείς είχαν ζητήσει τα επιδημιολογικά στοιχεία που οδήγησαν στην απόφαση, ωστόσο δεν υπήρξε απάντηση. Το ερώτημα συνεχίζει να υπάρχει: Γιατί και τώρα το Σεπτέμβριο;».

Όπως επεσήμανε ο κ. Τάσιος, στη Χαλκιδική υπάρχουν 540 ξενοδοχεία το Σεπτέμβριο λειτουργούν μόλις 200, ενώ μέχρι το τέλος της σεζόν είναι ζήτημα αν θα παραμείνουν ανοιχτά 25.

Αναφερόμενος στην φετινή ιδιαίτερη τουριστική σεζόν, εν μέσω πανδημίας, σημείωσε ότι "στράβωσε" από την αρχή, καθώς με το "άνοιγμα" του τουρισμού χάθηκαν οι αγορές της Σερβίας, της Βόρειας Μακεδονίας και της Ρωσίας, ενώ από την Κεντρική Ευρώπη ήρθαν ελάχιστοι.

Τέλος, αναφερόμενος στα στοιχεία του Αεροδρομίου Μακεδονία, ο κ. Τάσιος ανέφερε ότι από τον Μάιο έως τον Αύγουστο καταγράφηκαν μόλις 250.000 αφίξεις από το εξωτερικό, έναντι 1.114.000 πέρυσι την ίδια περίοδο. Εξειδικεύοντας στη γερμανική αγορά, ο κ. Τάσιος ανέφερε ότι φέτος ήρθαν 115.000 Γερμανοί τουρίστες, έναντι 320.000 στην αντίστοιχη περίοδο το 2019.

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr