ΡΟΗ 24/7:

Ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα...

gripi
Ο οργανισμός μας δέχεται συνεχή επίθεση από διάφορους εξωγενείς παράγοντες, όπως είναι οι ιογενείς μολύνσεις και οι λοιμώξεις οι οποίες βρίσκονται σε έξαρση ειδικά το φθινόπωρο και τον χειμώνα.


Γι’αυτό το λόγο το ανοσοποιητικό μας σύστημα θα πρέπει να είναι ενδυναμωμένο προκειμένου να μπορέσει να προστατέψει τον οργανισμό μας και να μας εξασφαλίσει καλή υγεία. Σύμμαχος του σε αυτή τη μάχη μπορεί να είναι μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Επειδή όμως οι καθημερινοί μας ρυθμοί συχνά δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο, είναι απαραίτητη η λήψη βιταμινών και φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής.
Υπάρχουν πολλά ερωτήματα που μπορούν να μας προβληματίζουν σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής, και θα προσπαθήσουμε να δώσουμε ορισμένες απαντήσεις στα θέματα που απασχολούν τους περισσότερους απο εμάς.


1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝΩΣΗ/ΕΝΕΡΓΕΙΑ?
Η αδυναμία του ανοσοποιητικού συστήματος εκδηλώνεται με την εμφάνιση συμπτωμάτων ασθένειας σε όλο το σώμα. Ένα από τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα είναι η συχνή εμφάνιση του κοινού κρυολογήματος εξαιτίας της αδυναμίας του ανοσοποιητικού μας συστήματος να προστατέψει τον οργανισμό απο τους διάφορους παθογόνους παράγοντες που το απειλούν.


2. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ?
Η έλλειψη θρεπτικών ουσιών και κυρίως η έλλειψη βιταμινών, έχει ως αποτέλεσμα την εξασθένιση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε στην κακή διατροφή, είτε γενικότερα στον τρόπο ζωής μας. Το ανοσοποιητικό μας σύστημα σταδιακά αδρανοποιείται και τελικώς αδυνατεί να μας προστατέψει από τους διάφορους ιούς και τα μικρόβια.


3. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΩ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ?
Εφόσον η εξασθένιση του ανοσοποιητικού μας συστήματος οφείλεται στην έλλειψη βιταμινών και άλλων θρεπτικών ουσιών, η καλύτερη λύση είναι η αναπλήρωση τους αποκτώντας μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή αλλά και με την χρήση ειδικών συμπληρωμάτων.

vitamin caps


4. ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΓΕΡΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

  • Περιορίστε το κρέας και ιδίως αυτό που περιέχει υψηλά ποσοστά λίπους.
  • Καταναλώνετε άφθονα φρούτα και λαχανικά, τα οποία αποτελούν καλές πηγές βιταμινών.
  • Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο είναι το συκώτι, η γαλοπούλα και τα θαλασσινά (στρείδια κ.ά).
  • Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως πορτοκάλια, ντομάτες, φράουλες, γκρέιπφρουτ, μπρόκολο και πιπεριές.
  • Περιορίστε το κάπνισμα, καθώς καταστρέφει τις βιταμίνες και συμβάλλει στην εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Μαργαριτίδου ΜαργαρίταΕιδικός εφαρμογών Διαιτητικής
Σύμβουλος Διατροφής Φαρμακείου Μαργαριτίδης

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 06 Νοεμβρίου 2015 16:23
επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2