ΡΟΗ 24/7:

Apple: Ανακτά χαμένο μερίδιο αγοράς με όχημα τις πωλήσεις του iPhone 5s Κύριο

23951 1398725721-full

Η Apple κατάφερε για άλλη μια φορά να κερδίσει το όποιο χαμένο μερίδιο είχε στις αγορές της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας χάρη στις πολύ καλές πωλήσεις του iPhone 5s σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Kantar Worldpanel για τη περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014.

Ο Dominic Sunnebo, στρατηγικός διευθυντής της Kantar Worldpanel ComTech, δηλώνει: «Η Apple κέρδισε το χαμένο έδαφος το πρώτο τρίμηνο του 2014, κυρίως λόγω των υψηλών πωλήσεων του iPhone 5s σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Αυστραλία. Σε αντίθεση, τα Windows Phone είχαν ένα δύσκολο ξεκίνημα στο έτος, απότοκο του σκληρού ανταγωνισμού που αντιμετώπισαν από τα low-end android μοντέλα των LG, Motorola και Samsung τα πρώτα Nokia smartphone με Windows Phone λειτουργικό».

23952 1398725787-full

Η Apple κατάφερε να πιάσει το ποσοστό του 57,6% στην αγορά της Ιαπωνίας, του 33,1% στην αγορά της Αυστραλίας και του 19,2% στην αγορά της Ευρώπης κάτι που σημαίνει 8,6% αύξηση εισχώρησης στην πρώτη, 2% στη δεύτερη και 0,1% στην τρίτη σε σχέση με το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου του 2013. Αντίθετα στην αγορά της Αμερικής, η Apple υποχώρησε στο 35,9% σε σχέση με το 43,7% του προηγούμενου έτους, δηλαδή πτώση της τάξης του 7,8%. Βέβαια εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αντιδρούν καλύτερα στο λανσάρισμα των βασικών iPhone (iPhone 4, iPhone 5) και όχι τόσο θετικά στις upgraded συσκευές (iPhone 4s, iPhone 5s/5c). Ίσως γι αυτό να εξηγείται και η πτώση της Apple στην αγορά της Αμερικής, περιμένοντας την έλευση του iPhone 6 με μεγαλύτερη οθόνη, γρηγορότερο A8 SoC και βελτιωμένη κάμερα σε πολλούς τομείς.

Ο Sunnebo, συνέχισε και με την άποψη του για την μεγάλη εισχώρηση του iPhone στην Ιαπωνία: «Η σχέση της Apple με την Ιαπωνία τείνει να γίνει ερωτική με την Apple να μη δείχνει σημάδια υποχώρησης. Παρόλο που το iPhone είναι πλέον διαθέσιμο προς πώληση από το μεγαλύτερο φορέα της Ιαπωνίας, την NTT DoCoMo, για αρκετούς μήνες η Apple πραγματοποιεί άνω του 40% των πωλήσεων στο διαδίκτυο. Η επιτυχία του iPhone μπορεί να φανεί και στις πωλήσεις του iPad στη χώρα, καθώς το 1/3 των Ιαπώνων χρηστών iPhone έχουν και το iPad. Με την Ιαπωνία να παραμένει μια αγορά που ακόμα δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως σε σχέση με την Ευρώπη και την Αμερική, η Apple θα επικεντρωθεί εκεί ώστε να καταφέρει να τη κατακτήσει».

Παρ' όλα αυτά, το iPhone αντιμετωπίζει τεράστιο ανταγωνισμό απ' το Android, που σε κάποιες χώρες ξεπερνάει και το ποσοστό του 70%. Επίσης τα Windows Phone κατάφεραν και αυτά να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους, με την πλατφόρμα να κερδίζει μέχρι και 4,3% στην αγορά της Ιταλίας απ την Apple.

Εσείς πώς βλέπετε αυτά τα νούμερα; Μπορεί η Apple να ανακάμψει και στην αγορά της Αμερικής;

πηγή:myphone.gr

επιστροφή στην κορυφή