xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Ολοκληρώθηκε το 90% του δικτύου συλλογής λυμάτων της Τρίγλιας

diktuo tr1

Το αρχικό συμβατικό χρηματικό αντικείμενο της εργολαβίας (με την έκπτωση) είναι 3.883.106,05 ευρώ

 

Το 90% του έργου “Κατασκευή έργων συλλογής λυμάτων Δ.Κ. Ν. Τρίγλιας” έχει ολοκληρωθεί, όπως ανακοίνωσε ο Δήμος Ν. Προποντίδας.
Το έργο αφορά την κατασκευή κεντρικού και συλλεκτήριων αγωγών μεταφοράς λυμάτων του Δ.Κ. Ν.Τρίγλιας του Δήμου Νέας Προποντίδας προς το αντλιοστάσιο Α3 και περιλαμβάνει:
- την κατασκευή κεντρικού αγωγού (αγωγός μεταφοράς λυμάτων), κύριων βασικών και δευτερευόντων αγωγών συνολικού μήκους περίπου 24.800,00 m από σωλήνες PVC σειράς 41 διαφόρων διατομών.
- την τοποθέτηση 567 προκατασκευασμένων φρεατίων επίσκεψης - συμβολής στο σύστημα των αγωγών.
- την κατασκευή των ιδιωτικών συνδέσεων, από σωλήνες PVC σειράς 41 μήκους περίπου 5.600 m.
- τη διέλευση του βασικού αγωγού Φ12.26 - Φ12, κάτω από την επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης - Μουδανιών, η οποία θα γίνει με τη μέθοδο της εφαρμογής τεχνικών δονητικής διείσδυσης.
- τον εγκιβωτισμό σε σκυρόδεμα του αγωγού μεταφοράς λυμάτων που διέρχεται κάτω από το ρέμα της Τρίγλιας.
- τις καθαιρέσεις - αποξηλώσεις των πλακοστρώσεων και την αποκατάσταση των πεζοδρομίων και των κρασπεδώσεων.

diktuo tr2

Ανάδοχος του έργου στη δημοπρασία που έλαβε χώρα στις 14/05/2013 σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 251/2013 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Νέας Προποντίδας αναδείχθηκε η εταιρία ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Α.Τ.Ε. που προσέφερε μέσο ποσοστό έκπτωσης 35,66% επί των τιμών του εγκεκριμένου τιμολογίου (Προϋπολογισμός δημοπράτησης 5.982.500 ευρώ με ΦΠΑ).
Το αρχικό συμβατικό χρηματικό αντικείμενο της εργολαβίας (με την έκπτωση) είναι 3.883.106,05 ευρώ.
Στη φάση αυτή της κατασκευής του έργου έχει ολοκληρωθεί συνολικά περίπου το 90% του δικτύου. Αναλυτικά έχουν ολοκληρωθεί:
- Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης το οποίο διέρχεται από αγροτικές οδούς
- Εσωτερικό δίκτυο βαρύτητας μήκους περίπου 19.200 m εντός του οικισμού της Ν.Τρίγλιας και της αποκατάστασης, πλέον, σχεδόν όλων των ασφαλτικών οδοστρωμάτων και των τσιμεντοστρώσεων πλην ελαχίστων ορισμένων, που για κατασκευαστικούς λόγους θα ασφαλτοστρωθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα και, σε κάθε περίπτωση, αμέσως μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες εργασιών και κατασκευής του έργου.

diktuo tr3

Στο εναπομείναν υπό κατασκευή δίκτυο πραγματοποιούνται εκσκαφές βάθους ορισμένου από τη μελέτη εφαρμογής σε εδάφη τα οποία χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά σκληρού βράχου. Κατόπιν, πραγματοποιείται επίχωση με άμμο ορισμένου πάχος σύμφωνα με τη διατομή της μελέτης και ο εγκιβωτισμός σε αυτή και η κατάλληλη σύνδεση των προδιαγεγραμμένων στη μελέτη αγωγών μεταφοράς λυμάτων. Τοποθετείται πλέγμα (ταινία) επισήμανσης υπόγειων αγωγών δικτύων και στη συνέχεια τα ορύγματα επιχώνονται με κατάλληλα προϊόντα εκσκαφών και με θραυστό υλικό λατομείου. Η επίχωση των ορυγμάτων ολοκληρώνεται με βάση οδοστρωσίας (θραυστά αδρανή υλικά) η οποία, πριν από την ασφαλτόστρωση, φρεζάρεται σε βάθος τουλάχιστον 5cm και συμπυκνώνεται. Τέλος, εφαρμόζεται ασφαλτική προεπάλειψη και διάστρωση του ασφαλτομίγματος. Αντιστοίχως, στους τσιμεντόδρομους, γίνεται διάστρωση σκυροδέματος κατηγορίας τουλάχιστον C16/20 και πάχους το λιγότερο ίσου με του υφισταμένου.

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2