xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Καρανάσιος: Η "αχίλλειος πτέρνα" του δρόμου Ν. Μουδανιών - Ν. Ποτίδαιας

18818367 1743218695694684 1115659182 o

Στην κυκλοφορία σήμερα τα 4,2 χλμ.

Δίνονται σήμερα στην κυκλοφορία τα 4,2 χλμ. του οδικού άξονα Ν. Μουδανιών - Ν. Ποτίδαιας, μετά από μεγάλη καθυστέρηση, ενώ παραμένει σε εκκρεμότητα ένα τμήμα 900 μ. πριν από τη γέφυρα της Ποτίδαιας και ο πρώην Βουλευτής Χαλκιδικής της ΝΔ, Ευθύμης Καρανάσιος, με ανακοίνωσή του, υπογραμμίζει ότι στο συγκεκριμένο κομμάτι αποτυπώθηκαν ξεκάθαρα οι παθογένειες του ελληνικού δημοσίου στον τομέα των έργων, υπενθυμίζοντας ότι στο συγκεκριμένο τμήμα όχι μόνο υπήρχε μέχρι τώρα μεγάλη ταλαιπωρία, αλλά έχασαν τη ζωή τους πολλοί άνθρωποι. Παράλληλα ο κ. Καρανάσιος σημειώνει ότι εκφράζονται ανησυχίες για τη λειτουργικότητά του, καθώς ένα κομμάτι του δρόμου (900 μ.) θα πρέπει να οχήματα, από δύο λωρίδες κυκλοφορίας, να κινηθούν σε μία, για να περάσουν τη γέφυρα της Ποτίδαιας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Καρανάσιου:

«Κινδύνευσε να γίνει το νέο γεφύρι της Άρτας, αλλά ευτυχήσαμε τελικά να δούμε ολοκληρωμένο το κομμάτι του δρόμου Μουδανιών - Ποτίδαιας, 5,2 χιλιομέτρων να παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία ενόψει του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος, με εξαίρεση 1 χλμ. πριν από τη γέφυρα.
Είναι λυπηρό που δεν μπορούμε να πανηγυρίσουμε όπως ο πρωθυπουργός όταν εγκαινιάζει ημιτελή οδικά δίκτυα.
Στο συγκεκριμένο έργο, αποτυπώθηκαν ξεκάθαρα οι παθογένειες του ελληνικού δημοσίου στον τομέα των έργων υποδομής.
Για την κατασκευή δρόμου μήκους μόλις 4,2 χιλ. χρειάστηκαν 4 χρόνια. (τα έργα ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2013 με σκοπό να έχουν ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2015).
Είναι λυπηρό το γεγονός της απώλειας ανθρώπινων ζωών και της υπέρμετρης ταλαιπωρίας που βίωσαν όχι μόνο οι ντόπιοι κάτοικοι, αλλά και χιλιάδες Έλληνες και αλλοδαποί τουρίστες, στο κομμάτι αυτό κατά τη διάρκεια της κατασκευής του.
Ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Οδού Θεσσαλονίκη-Κασσανδρεία είναι ένας οδικός άξονας που είναι σχεδόν ολοκληρωμένος. Από το σύνολο του αυτοκινητόδρομου τα έτοιμα τμήματα είναι το Θεσσαλονίκη-Μουδανιά και Ποτίδαια-Κασσάνδρεια.
Από σήμερα δίνεται στην κυκλοφορία το ενδιάμεσο τμήμα Μουδανιά-Ποτίδαια, είναι η τελευταία προσθήκη στα έργα με το παράδοξο πως από τα συνολικά 5,2 χλμ. κατασκευάστηκαν τα 4,2 χιλιόμετρα λόγω αντιδράσεων κατοίκων που αντιδρούν στη δημιουργία του αυτοκινητόδρομου στην περιοχή.
Ταυτόχρονα με τους επαινετικούς λόγους οι οποίοι μπορούν να εκφραστούν για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, εκφράζονται και ανησυχίες για τη λειτουργικότητά του, ιδίως σε μέρες κυκλοφοριακής αιχμής, αφού χρειάζεται τα οχήματα από τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας να κινηθούν σε μία για να περάσουν τη γέφυρα.
Μένει να αποδειχτεί στην πράξη αν το εναπομείναν ένα χιλιόμετρο του δρόμου δεν αποτελέσει την "αχίλλειο πτέρνα" του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης-Κασσάνδρειας».

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2