Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

«Βουτιά» στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ

supermarket

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

Σημαντική μείωση της τάξης του 2,9% σημείωσε ο όγκος πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο, με βασικό παράγοντα τη μεγάλη πτώση που καταγράφηκε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ.
Αλλωστε, παρότι στελέχη του κλάδου αναμένουν αύξηση των πωλήσεων, έστω και οριακή, για το α΄ εξάμηνο του 2018, εκτιμούν ότι το περιβάλλον είναι ακόμη αβέβαιο, ενώ δεύτερο σημαντικότερο πρόβλημα του κλάδου θεωρούν ότι είναι ο υψηλός ΦΠΑ.
Ειδικότερα, μείωση των πωλήσεων καταγράφηκε σε Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (7,2%), Τρόφιμα- ποτά - καπνό (4,5%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3,7%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (0,2%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακός εξοπλισμό (11,6%), Ένδυση- υπόδηση (4,1%), Πολυκαταστήματα (2,3%) και Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (1,4%).
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 2,9% τον Νοέμβριο 2017 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2016, ενώ σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2017 σημείωσε πτώση 3,8%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης όγκου σημείωσε μείωση 1,1% τον Νοέμβριο 2017 σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2017.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) σημείωσε παρουσίασε μείωση 1,7% τον Νοέμβριο 2017 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2016, ενώ σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2017 σημείωσε πτώση 4,8%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών σημείωσε μείωση 0,9% τον Νοέμβριο 2017 σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2017.
Kathimerini.gr

Τελευταία άρθρα από τον/την Βάιος Μαυρίδης

Halkidikifocus 2014-2020