xomatourgika-banavas
ΡΟΗ 24/7:

Το Nissan MICRA “πατάει” γκάζι με δύο νέους κινητήρες 1.0 lt, ισχύος 100PS και 117PS

NM 56

Οι δύο νέοι κινητήρες του MICRA πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, σε συνδυασμό με τον υπάρχων πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων

Το MICRA ενισχύει το “οπλοστάσιο” του, χάρη σε τρεις μοναδικές επιλογές: ένα ολοκαίνουριο αναβαθμισμένο και αποδοτικότερο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με “παγκοσμίως πρώτη” τεχνολογία, με το ντεμπούτο ενός αυτόματου κιβωτίου Xtronic που συνδυάζεται με τον ίδιο κινητήρα (και θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στο έτος), καθώς και με την άφιξη μιας πιο ισχυρής έκδοσης με χαμηλότερο ύψος, αναθεωρημένη ανάρτηση και πιο σπορτίφ σύστημα διεύθυνσης.

Κάθε μια από τις παραπάνω επιλογές προσφέρει βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα, καθώς και αξεπέραστη ποιότητα κύλισης, σε κάθε είδους οδόστρωμα και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης.

Η Helen Perry, γενική διευθύντρια της Nissan Europe για τα μικρά αυτοκίνητα, δήλωσε: "Με μεγαλύτερη έμφαση στην απόδοση και τις επιδόσεις, αυτά τα νέα μοντέλα καθιστούν ακόμα πιο ελκυστικό το Nissan Micra. Τώρα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε ακόμα καλύτερα στις ανάγκες της Ευρωπαίων αγοραστών της κατηγορίας".

Οι δύο νέοι κινητήρες του MICRA πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, σε συνδυασμό με τον υπάρχων πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων και ισχύος 90PS, όπως και με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης του 1.0 λίτρου και ισχύος 71PS.

Οι νέοι κινητήρες του MICRA λεπτομερώς

1.0 λίτρου IG-T 100 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο

Ο ολοκαίνουργιος, υπερτροφοδοτούμενος IG-T βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου, αποδίδει 100 ίππους, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Η τοποθέτησή του στο Nissan MICRA, σηματοδοτεί το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα σε όχημα της Συμμαχίας και περιλαμβάνει παγκόσμιες πρωτιές σε τεχνολογίες, για κινητήριο μηχανικό σύνολο βενζίνης του 1.0 λίτρου. Σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp, ο νέος κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει το βενζινοκίνητο σύνολο 0.9 lt των 90PS. Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση έγκειται στη μεγαλύτερη (+10 PS) ισχύ, όπως και στη μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm) σε όλο το εύρος στροφών, καθώς και στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 g / km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), αλλά και στην οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 l / 100 km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που “μεταφράζεται” σε μειωμένο κόστος χρήσης.

Όσοι επιλέξουν το νέο κινητήριο σύνολο του 1.0 λίτρου 100 PS, θα βιώσουν μια βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα, μέσω μιας ταχύτερης επιτάχυνσης. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό από την εκκίνηση από στάση, όπου το “τίναγμα” είναι πλέον πιο ομαλό, καθώς και στην επιτάχυνση κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Η βελτίωση που έχει επέλθει στις μετρήσεις του θορύβου, των κραδασμών και στην κύλιση (NVH), οφείλεται στην ενισχυμένη ηχομόνωση, προσφέροντας αξεπέραστη ησυχία στην καμπίνα των επιβατών.

Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο του IG-T 100 PS 1.0 λίτρου, διαθέτει μια σειρά τεχνικών βελτιώσεων σε σχέση με τη μονάδα των 0.9 λίτρων. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση κατά τη διαδικασίας της καύσης και μείωση του συνολικού βάρους, έχοντας ως συνέπεια την καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν:

Η διάθεσή ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση περισσότερων επιλογών για τους υποψήφιους αγοραστές του MICRA. Είναι μια δημοφιλής επιλογή για όσους οδηγούν στην πόλη και περνούν αρκετό χρόνο σε κατάσταση στάσης / εκκίνησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016, όταν η Nissan λάνσαρε αυτή τη γενιά του Micra, η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου αντιπροσώπευε το 12% των πωλήσεων της κατηγορίας. Το ποσοστό αυτό εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί το 2020 και θα φθάσει το 30% το 2022.

Το αυτόματο σύστημα Xtronic είναι μια προηγμένη μονάδα συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT). Διαθέτει τεχνολογία D-step, η οποία προσφέρει μια πιο “εκλεπτυσμένη” παροχή ισχύος και εμπειρία οδήγησης για τον οδηγό, σε σύγκριση με ένα συμβατικό CVT. Αυτό γίνεται εμφανές, όταν πατηθεί “επιθετικά” το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, η τεχνολογία D-step, προσφέρει ταχύτερα downshifts (κατεβάσματα) και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Το MICRA Xtronic είναι το τέλειο αυτοκίνητο για αστικά περιβάλλοντα με πυκνή κυκλοφορία, χάρη στις εξαιρετικές οδηγικές του ικανότητες. Η ομαλή αλλαγή ταχυτήτων, καθιστά την οδήγηση πολύ εύκολη και χαλαρωτική και είναι ένας πραγματικά πολύτιμος συνεργάτης σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας.

Η νέα ναυαρχίδα στη γκάμα του Nissan MICRA, είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου DIG-T 117 PSl, που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και με “προσανατολισμό” στις επιδόσεις.

Δεν πρόκειται απλά για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του IG-T 100 PS, αλλά για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα. Έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Daimler, παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που έγινε πρόσφατα διαθέσιμος στο δημοφιλές crossover SUV του Nissan Qashqai.

Ακόμα και μόνο με τρεις κυλίνδρους, ο κινητήρας DIG-T 117 PS έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει οδήγηση, “προσανατολισμένη” στις επιδόσεις, διαθέτοντας ροπή 180 Nm συν επιπλέον 20 Nm σε λειτουργία overboost.

Οι εκδόσεις που εξοπλίζονται με αυτόν τον κινητήρα, έχουν χαμηλότερο ύψος οδήγησης (-10mm), καθώς και αναθεωρημένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση που “μετουσιώνουν” τα οφέλη αυτής της μείωσης. Διαθέτουν επίσης πιο “κοφτερό” τιμόνι, με την κρεμαγιέρα να είναι πιο γρήγορη και ελαφρύτερη στη χρήση, κάνοντας το αυτοκίνητο αισθητά πιο ευκίνητο και διασκεδαστικό κατά την οδήγηση.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, από την έκδοση Acenta και πάνω, το MICRA με τον κινητήρα DIG-T 117 PS, διαθέτει μια νέα χρωμιωμένη εξάτμιση, όπως και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Εκτός των νέων αυτών επιλογών, την γκάμα του Nissan MICRA πλαισιώνει αφενός ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.0 λίτρου 71 PS και αφετέρου ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 λίτρων των 90 PS. Οι τιμές για τα MICRA 1.0 IG-T 100PS και DIG-T 117 PS, ξεκινούν από τις 14.290€ και 15.890€ αντίστοιχα, ενώ η έκδοση 1.0 IG-T 100PS με το νέο XTRONIC αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τις 15.350€.

επιστροφή στην κορυφή