1ο Σεμινάριο τουριστικού προϊόντος στην Κασσάνδρα
- Γράφτηκε από την Κική Δημαρόγλου
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία ΤΟΠΙΚΑ
- Εκτύπωση
- Τα πλεονεκτήματα και τις διαφοροποιήσεις των ενοικιαζόμενων δωματίων ανέλυσε ο Σπ. Αβδημιώτης
Το πρώτο σεμινάριο για το τουριστικό προϊόν πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στο πρώην Δημαρχείο Χανιώτης, που διοργάνωσε το Συντονιστικό Όργανο Ενοικιαζομένων Δωματίων Κασσάνδρας.
Στην εκδήλωση ήταν παρόντες εκπρόσωποι από πολλούς φορείς και Συλλόγους του Δήμου Κασσάνδρας, αλλά και από άλλες περιοχές της Χαλκιδικής.
Εισηγητής της εκδήλωσης ήταν ο Καθηγητής των ΤΕΙ, Σπύρος Αβδημιώτης, ο οποίος κινήθηκε στους παρακάτω άξονες:
Διαφοροποίηση προϊόντος για τα Ενοικιαζόμενα Δωμάτια
Πλεονεκτήματα:
Μικρό και ευέλικτο μέγεθος, προσωπική σχέση με τον φιλοξενούμενο, αυθεντικότητα. Δεν υπάρχουν δεσμευτικά συμβόλαιο με tour operators
Διαφοροποίηση ως προς την ποιότητα
α) Χρήση τοπικών προϊόντων (τοπική κουζίνα- παράδειγμα του Γαλλικού μοντέλου ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος).
Ενίσχυση των πολλαπλασιαστικών φαινομένων της τοπικής οικονομίας.
β) Ένταξη σε ένα τοπικό σύμφωνο ποιότητας και συνεργασίας
γ) Άμεσο όφελος, η δημιουργία ισχυρού αισθήματος αυθεντικότητας.
Διαφοροποίηση ως προς τις υπηρεσίες και το τουριστικό προϊόν που προσφέρουν τα ενοικιαζόμενα δωμάτια
α) Εμπλουτισμός των δραστηριοτήτων των τουριστών.
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού (ποδηλατικός, περιπατητικός, πολιτιστικός τουρισμός, Μακεδονικός περίπατος. άμεσο όφελος διεύρυνση της τουριστικής περιόδου
β) Σύνδεση με το τουριστικό προϊόν της Πιερίας. Ακτοπλοϊκή επικοινωνία της Κασσάνδρας με την Πιερία
Χρήση των νέων τεχνολογιών
α) η χρήση των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα του διαδικτύου άλλαξε το παγκόσμιο τουρισμό.
β) Η τάση είναι σαφής προς τους επισκέπτες - περιηγητές που κλείνουν μόνοι τους το ταξίδι.
γ) Αναγκαία η χρήση On line κρατήσεων.
δ) Συζήτηση για την Booking.
ε) Βάρος στα σχόλια.
- Δημιουργία ενός τοπικού δικτύου κρατήσεων από το οποίο θα κρατείται προμήθεια 5% που θα αντικαταστήσει τα έσοδα που χάνονται από τις κάρτες και θα δαπανώνται για προώθηση.
- Φέρουσα ικανότητα.
- Αναγκαία η πιστοποίηση των καταλυμάτων.
- Η Φ/Ε τείνει να ξεπεραστεί θέτοντας τον προορισμό σε άμεσο κίνδυνο. (κύκλος ζωής προϊόντος).
- Συμμόρφωση με την κοινοτική οδηγία διαχείρισης αποβλήτων και τον 4202/12 Πρόσβαση σε κονδύλια της ΕΕ (πολυταμείακά που σημαίνει ότι δεν θα παρατηρούνται οι αδυναμίες του παλιού)
- Είναι απαραίτητος ο Επιχειρηματικός Σχεδιασμός δράσεων του φορέα.
- Είναι σημαντικό να υπάρχει συνεχείς ανάλυση του ανταγωνισμού, της ομάδας στόχου, των οικονομικών συγκυριών, διεκδίκηση αιτημάτων και μελλοντικός σχεδιασμός, στοχοθεσία
Ακλούθησε συζήτηση με ερωτήσεις από τους παρόντες και ολοκληρώθηκε το πρώτο σεμινάριο με την πρόταση και το πλάνο του Συντονιστικού Οργάνου για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν αλλά παράλληλα διατυπώθηκε και το μήνυμα της προσπάθειας που θα είναι: Η ένωση όλων των φορέων και η συνεργασία μεταξύ τους, προς όφελος όλων.
Τελευταία άρθρα από τον/την Κική Δημαρόγλου
- Το βιβλίο του Αρ. Γραμμόζη για την ελληνική γλώσσα παρουσιάζεται στη Θεσσαλονίκη
- ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Πάνω από 17 εκατ. ευρώ μοίρασε τη προηγούμενη εβδομάδα
- Παρουσιάστηκε το βιβλίο της Δ. Στεργίου «Κανέλα και γαρύφαλλο από την Προποντίδα» στην Όλυνθο
- Έρχεται η 3η Ανθοκομική Έκθεση του 2ου Δημοτικού Πολυγύρου
- Δωρεά ηλεκτρονικών συσκευών ανίχνευσης μετάλλων στην ΕΛ.ΑΣ.