xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Κλιμακώνει τα μέτρα πρόληψης για τον κορωνοϊό ο Δήμος Σιθωνίας

dimarxeio sithonias15

Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού

Στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού, ο Δήμος Σιθωνίας κλιμακώνει τα μέτρα πρόληψης που έχει ήδη λάβει και για τα οποία έχει ενημερώσει, λαμβάνοντας επιπλέον και τα ακόλουθα μέτρα:

- Το ΤΑΜΕΙΟ του Δήμου θα είναι κλειστό για το κοινό και οι πληρωμές προς τον Δήμο για οφειλές κ.λ.π θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω Τραπέζης. Σημειώνεται ότι οι πληρωμές από τον Δήμο προς προμηθευτές, τρίτους κ.λ.π. γίνονται ούτως ή άλλως πάντοτε μέσω Τραπέζης.

- Δήλωση από πολίτες προς την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου για επιπλέον τετραγωνικά ακινήτων, θα υποβάλλεται μόνο ηλεκτρονικά μέσω internet στην ειδική πλατφόρμα ( https://tetragonika.govapp.gr/ ). Σημειώνεται ότι η προθεσμία για δήλωση επιπλέον τετραγωνικών έχει ούτως ή άλλως παραταθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020.

- Για Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (ληξιαρχικές πράξεις, οικογενειακής κατάστασης κ.λ.π) θα πραγματοποιείται τηλεφωνικά η αίτηση στο τηλέφωνο του Δημαρχείου (23753 50100). Ταυτόχρονα με την αίτησή του, ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του για να του αποσταλεί ταχυδρομικά ή να προσέλθει στο Δημαρχείο και να το παραλάβει.

- Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με τον Δήμο ή τα ΚΕΠ, οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά, προκειμένου να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και να ενημερώνονται για τον τρόπο και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης, προκειμένου να αποφευχθούν άσκοπες μετακινήσεις.

-Καθιερώνεται η τήρηση βιβλίων επισκεπτών που επισκέπτονται όλα τα κτίρια του Δήμου.

-Ο Δήμος Σιθωνίας θα κάνει πλήρως αποδεκτή την υποβολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όλων των αιτήσεων και των δικαιολογητικών για τα οποία απαιτείται η κατάθεσή τους από τους πολίτες, προκειμένου να μη χρειάζεται να προσέρχονται στις υπηρεσίες μας.

-Σε ό,τι αφορά στο κεντρικό πρωτόκολλο και τις κατά τόπους κοινότητες που έχουν προσέλευση και εξυπηρέτηση κοινού, καθιερώνεται ωράριο εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης στις υποθέσεις που αποτελούν έκτακτη ή επείγουσα ανάγκη, 11.00 π.μ. με 2.00 μ.μ.

-Σε περίπτωση που κατά την τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι δυνατή η πλήρης εξυπηρέτηση του πολίτη, αυτός θα συνεννοείται με τον αρμόδιο υπάλληλο για την εξυπηρέτησή του με προσέλευση στο Δημαρχείο ή την Δημοτική Υπηρεσία. Κατά την είσοδο στο Δημαρχείο θα υπάρχουν βασικά μέτρα πρόληψης, για τα οποία αρμόδιος υπάλληλος θα παρευρίσκεται στην είσοδο, θα δίνει οδηγίες και θα τηρεί το βιβλίο επισκεπτών.

"Σημειώνουμε ότι κανένα από τα προληπτικά μέτρα που παίρνει το Κράτος και η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να αποδώσει, αν οι πολίτες δε δείξουν υπευθυνότητα, προστατεύοντας τον εαυτό τους και τους οικείους τους και τηρώντας τα μέτρα που λαμβάνονται. Ο Δήμος θα συνεχίσει να σας ενημερώνει για ό,τι προκύπτει και εν γένει να λαμβάνει κάθε απαραίτητο μέτρο, προκειμένου να αποφύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την εξάπλωση του κορωνοϊού στην περιοχή μας", επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2