sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

"Covid free" τουριστικός προορισμός και η Αμμουλιανή Χαλκιδικής

19030532 309338026189266 4570735074866532941 n

Άμεσα ο εμβολιασμός των κατοίκων του νησιού

Αύξηση επισκεψιμότητας προσδοκούν οι νησιωτικοί προορισμοί, στους οποίους οι εμβολιασμοί κατά της Covid έχουν αγγίξει το 100% του πληθυσμού και ήδη έχουν συμπεριληφθεί στη διεθνή τουριστική ειδησεογραφία ως "Covid–Free" τουριστικοί προορισμοί για το καλοκαίρι.

Πρόκειται για τα μικρά κυρίως νησιά έως 1.000 κατοίκους, που το σχέδιο του εμβολιασμού με την κωδική ονομασία «Ελευθερία», θα έλεγε κανείς ότι τα απελευθέρωσε «πρώτα» από τα δεσμά του Covid και πλέον κάνουν πλάνα για την εφετινή τουριστική σεζόν, όπως τόνισαν στο ΑΠΕ–ΜΠΕ επίσημοι φορείς των εν λόγω νησιών. Aντίστοιχες φυσικά βλέψεις έχουν και οι υπόλοιποι προορισμοί της χώρας, που κάποιοι έμειναν αλώβητοι από τα βέλη του Covid και οι υπόλοιποι, με την εξέλιξη των εμβολιασμών, στο γενικό πληθυσμό αλλά και στους εμπλεκόμενους με την τουριστική βιομηχανία, θα είναι "Covid–Free" για εγχώριους και εισερχόμενους επισκέπτες.

Καστελλόριζο, Μεγανήσι, Κάστος, Θύμαινα, Ψαρά, Κάλαμος, Φούρνοι, Οινούσσες είναι οι νησιωτικοί προορισμοί κάτω των 1000 κατοίκων που έχει ολοκληρωθεί ο εμβολιασμός, ενώ την πρώτη δόση έχουν ολοκληρώσει τα νησιά, Ερεικούσσα, Αγαθονήσι, Νίσυρος, Γαύδος, Χάλκη, Μαθράκι, Λειψοί, Οθωνοί, Τήλος, Αρκοί.

Τα υπόλοιπα νησιά κάτω των 1.000 κατοίκων, όπως έχουν προγραμματιστεί στο σχέδιο Ελευθερία είναι τα εξής: Δονούσα, Ελαφόνησος, Σαρία, Κίμωλος, Άνω Κουφονήσι, Ηρακλειά, Ψαρά, Θύμαινα, Τέλενδος, Φολέγανδρος, Θηρασιά, Τριζόνια, Ανάφη, Σίκινος, Ψέριμος, Αμμουλιανή, Άγιος Ευστράτιος, Π. Τρίκερι, Σχοινούσα, Γυαλί, Αντικύθηρα, Περιστέρα, Αντίπαξοι, Μαράθι, Δοκός, Καλόλιμνος, Φαρμακονήσι.

Σε δήλωση του στο ΑΠΕ–ΜΠΕ ο Νότης Μαρτάκης πρόεδρος της Mtc Group, που δραστηριοποιείται στο χώρο της επικοινωνίας και στο χαρτοφυλάκιο της περιλαμβάνονται και πολλοί νησιωτικοί δήμοι, σημειώνει ότι είναι αντιληπτό ότι η πορεία των εμβολιασμών και η ανάδειξή της ως αποτελεσματικό μέσο αποτελεί το βασικό ζητούμενο της σημερινής επικοινωνιακής προσέγγισης στον τουρισμό.

"Όποιος προορισμός, όπως π.χ. η Πάρος, προχωράει με ταχύτερους ρυθμούς τους εμβολιασμούς ή άλλα που δεν παρουσίασαν κανένα κρούσμα όπως π.χ. η Ελαφόνησος και προχωράει ταυτόχρονα την εμβολιαστική θωράκιση, αποκτά προβάδισμα στη διεκδίκηση του μεριδίου της ταξιδιωτικής αγοράς. Εκεί εστιάζεται και η δική μας προσπάθεια ως συμβούλων τουρισμού των δήμων", αναφέρει.

Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι κομβικό, να αναδειχθεί το σκέλος της ασφάλειας που, αυτή τη στιγμή, απασχολεί περισσότερο τον κάθε ταξιδιώτη από τις όποιες ομορφιές κάθε τόπου και μέριμνα των ανθρώπων της επικοινωνίας είναι «να αναδειχθεί κάθε μέτρο προστασίας που λαμβάνει μια περιοχή αλλά και να ευαισθητοποιήσουμε τους επαγγελματίες και τους κατοίκους να εναρμονιστούν με τα μέτρα», όπως αναφέρει.

Ο κύριος Μαρτάκης, εστιάζοντας στις διμερείς συμφωνίες ανάμεσα στα κράτη, σημειώνει ότι η ακολουθητέα από την ελληνική κυβέρνηση πολιτική είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει, πρέπει να ληφθούν υπόψη σε αυτές και η απαλοιφή των όποιων αντικινήτρων για την πραγματοποίηση του ταξιδιού, όπως, κυρίως, είναι το κόστος των tests για όσους δεν μπορούν ή δεν προλάβουν να εμβολιαστούν.

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr