xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Το «αθωνικό καλοκαίρι» στο επίκεντρο του ολλανδικού τουριστικού ενδιαφέροντος

athos olandia

Σταθερή πλέον η παρουσία της προ του Άθω περιοχής Χαλκιδικής στην Ολλανδία και στη διεθνή τουριστική έκθεση Vakantiebeurs της Ουτρέχτης

 

Αμείωτο καθ’ όλη τη διάρκεια διεξαγωγής της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Vakantiebeurs φάνηκε να είναι το ενδιαφέρον εκατοντάδων Ολλανδών επισκεπτών για το «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής. Πράγματι, η περιοχή, που συμμετείχε στην εν λόγω έκθεση ως συνεκθέτης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, απέσπασε εκ νέου ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια και μεγάλο κομμάτι από την «πίτα του θαυμασμού», δεδομένου ότι το προϊόν που προέβαλε (για πέμπτη συνεχή χρονιά στην Ολλανδία) αποτελεί μέρος των ονειρικών ολλανδικών διακοπών στη Μεσόγειο.

Πιο συγκεκριμένα ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού πρότεινε στους Ολλανδούς προγράμματα διακοπών που περιστρέφονται γύρω από το «αθωνικό καλοκαίρι» και συνδυάζουν φυσιολατρικές, περιπατητικές, γαστρονομικές, αρχαιολογικές και πολιτιστικές αποδράσεις. Ξεχωριστή θέση κατέλαβε η προώθηση του καλοκαιρινού μοντέλου διακοπών, που (σε εξάμηνη βάση) προσφέρεται στις 61 χαρτογραφημένες παραλίες της περιοχής, στα 7 παραδοσιακά ψαρολίμανα, στους 3 θαλάσσιους κόλπους, στα 2 καταδυτικά κέντρα και στα 300 χιλ. ακτογραμμής της.

Ιδιαίτερη όμως ήταν και η προβολή των πέντε campings της καθαυτό παράκτιας ζώνης, τα οποία προώθησαν στην ολλανδική αγορά ολοκληρωμένα και ποικιλόμορφα τουριστικά πακέτα, προοριζόμενα σε λάτρεις της συγκεκριμένης τουριστικής μορφής.

Η αγορά της Ολλανδίας συγκαταλέγεται πλέον σε εκείνες που τροφοδοτούν με ποιοτικούς επισκέπτες όλες τις προαθωνικές και αριστοτελικές περιοχές. Πρόκειται για αποτέλεσμα - απόρροια πολυετούς και συστηματικής προσπάθειας προβολής της περιοχής στις Κάτω Χώρες, η οποία συνδυάσθηκε με επιτυχείς ως προς το αποτέλεσμα συνέργειες, που επέφεραν διαδικτυακές πωλήσεις και προσέλκυσαν ήδη στην περιοχή τρία τουριστικά γραφεία, προερχόμενα από την Ολλανδία.

Κατά τη διάρκεια δε διεξαγωγής της συγκεκριμένης έκθεσης στελέχη του Οργανισμού πραγματοποίησαν σειρά δώδεκα νέων επαγγελματικών συναντήσεων με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και camping clubs, οι οποίες διεξήχθηκαν σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα και αποτέλεσαν νέα βάση δεδομένων στην ήδη επιτυχημένη προωθητική πορεία της περιοχής στην Ολλανδία.

Ο φετινός σχεδιασμός του Οργανισμού για την ολλανδική αγορά προβλέπει μεταξύ άλλων πραγματοποίηση ενός καλά οργανωμένου γαστρονομικού ταξιδιού εξοικείωσης, απευθυνόμενου σε εκπροσώπους Τύπου, το οποίο θα ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια του Mount Athos Area KOUZINA 2015 και ενός δεύτερου - απευθυνόμενου σε εκπροσώπους τουριστικών γραφείων. Δε θα λείψουν όμως και οι μεμονωμένες επαγγελματικές - δημοσιογραφικές επισκέψεις, κατά το απόλυτα επιτυχημένο πρότυπο των τελευταίων ετών.

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2

xrysopoulos