sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

Νέα καμπάνια προβολής της Θεσσαλονίκης

86d54985a875ea838413bc86f2b182108f2fb18244e53457913fa6eabc4ee5c1

Συνεργασία της Marketing Greece με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο μίας ευρύτερης συνεργασίας και σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας Wanderlust Thessaloniki, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και η Marketing Greece, δημιούργησαν μία νέα καμπάνια προβολής της πόλης.

Υλοποιώντας στοχευμένες ενέργειες παρουσίασης του προορισμού και των εμπειριών που μπορεί να προσφέρει, ανέπτυξαν 5 social media videos, που αποτυπώνουν και προβάλλουν ξεχωριστά στοιχεία της ταυτότητας της Θεσσαλονίκης. Thessaloniki |A sweet for every craving | #LocalSweetFlavours Thessaloniki |A museum for every era |#TreasuresΟfHistory Thessaloniki |A mood for every hour |#CityMood Thessaloniki |An Upper Town view for every day |#AnoPoli Thessaloniki |The most popular experiences |#VisitThessaloniki

Αξιοποιώντας τη δυναμική των νέων πρακτικών του μάρκετινγκ και του ψηφιακού περιβάλλοντος, παρουσιάστηκαν στο κοινό 5 διαφορετικές θεματικές της Θεσσαλονίκης μέσω της πλατφόρμας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Discovergreece.com τόσο οργανικά όσο και με πληρωμένη διαφήμιση. Το περιεχόμενο των videos ήταν επικεντρωμένο στα μουσεία της πόλης, στα highlights των εμπειριών που μπορεί να έχει ο επισκέπτης, στην ιδιαίτερη αύρα μίας μεγαλούπολης, στα γλυκά και στην περιοχή της Άνω Πόλης. Η προβολή στην online ταξιδιωτική πλατφόρμα της Marketing Greece που αποτελεί το βασικό όχημα των καμπανιών που σχεδιάζει και υλοποιεί η εταιρεία, διήρκησε τρεις μήνες και είχε σαν στόχο την τόνωση της καλοκαιρινής κίνησης.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα social media του Discovergreece.com μοιράζονται με τους 1,5 εκατομμύριο followers τους ταξιδιωτικές ιδέες, tips για τους προορισμούς και ξεχωριστές/immersive εμπειρίες, εμπνέοντας τους για το επόμενο ταξίδι τους.

Με την ενέργεια αυτή ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις του destination marketing και παράγοντας πρωτότυπο, σύγχρονο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε σε 8 γλώσσες, σημειώνοντας περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 570.000 προβολές.

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr