Παρεμβάσεις με στόχο την τόνωση του τουρισμού όλους τους μήνες
- Γράφτηκε από την Halkidiki Focus
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Εκτύπωση
Στη συνεδρίαση του ΕΕΑ ο Β. Κικίλιας
Η δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων ώστε να αναδειχθεί ακόμα περισσότερο η Αθήνα, όχι απλώς ως ενδιάμεσος σταθμός επισκεπτών αλλά ως προορισμός, προς όφελος και των επαγγελματιών της περιοχής, βρέθηκε στο επίκεντρο της χθεσινής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με τη συμμετοχή του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου, και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού από όλη την Ελλάδα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του επιμελητηρίου, στην τοποθέτησή του ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, ανέδειξε την άμεση διασύνδεση του τουριστικού προϊόντος με όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας, καθώς και την αναπτυξιακή ώθηση που δίνει στις τοπικές κοινωνίες, με την υλοποίηση βασικών έργων υποδομής και την προσέλκυση σημαντικών επενδύσεων.
Ειδικά για την Αθήνα ο κ. Κικίλιας ανέφερε: «Όλος αυτός ο αγώνας που κάναμε τους προηγούμενους μήνες, προκειμένου να ευημερούν τώρα οι οικογενειακές επιχειρήσεις, είναι πραγματικά τεράστιος. Δεν έγινε τυχαία αυτό που συμβαίνει τώρα στην Αθήνα. Στο κέντρο της πόλης, στο Μοναστηράκι, στη Πλάκα χτυπάει η καρδιά του εμπορίου και της επιχειρηματικότητας της πρωτεύουσας. Εμένα με πονάει πολύ αυτή η περιοχή γιατί προσπάθησε να αντέξει τα προηγούμενα χρόνια αλλεπάλληλες οικονομικές κρίσεις, δημοσιονομικές πολιτικές, πανδημία, τώρα ενεργειακή κρίση. Επομένως είναι μια περιοχή που χρειάζεται ιδιαίτερη μέριμνα και φροντίδα. Χαίρομαι πολύ που ακούω επαγγελματίες να μου λένε ότι για πρώτη φορά, μετά από πάρα πολλά χρόνια, έρχονται τουρίστες και ούτε καν ρωτούν πόσο κοστίζει αυτό που θέλουν να αγοράσουν. Αυτό ξεκίνησε από πολύ νωρίς, από την άνοιξη, και θα συνεχιστεί τουλάχιστον μέχρι το τέλος του φθινοπώρου».
Και πρόσθεσε: «Εμείς στο υπουργείο Τουρισμού ετοιμάζουμε παρεμβάσεις και χαίρομαι πολύ για τις πρωτοβουλίες των επαγγελματιών, του ΕΟΤ και του Δήμου Αθηναίων που λαμβάνονται με στόχο την τόνωση αυτού του προϊόντος ακόμα και τους μήνες που ο τουρισμός παρουσιάζει μια καμπή, όπως ο Νοέμβριος ή ο Φεβρουάριος. Θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε πολιτική όλο το χρόνο. Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΕΟΤ κάνει καμπάνια 12 μηνών για το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Βεβαίως θα ήθελα να δω και καλύτερα πεζοδρόμια, αστυνόμευση- ο Τάκης ο Θεοδωρικάκος πράγματι βοηθάει- καλύτερο φωτισμό στους δρόμους».
Από την πλευρά της η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, παρουσίασε τις δράσεις του ΕΟΤ, της εθνικής πύλης προβολής της χώρας μας, με στόχο την ανάδειξη της Αθήνας και άλλων αστικών κέντρων αλλά και συνολικά της Ελλάδας, με ολιστική προσέγγιση και μία καμπάνια 12 μηνών. «Εστιάζουμε στην προβολή της Αθήνας με ποιοτικούς όρους, για όλο το χρόνο, και με δράσεις πολιτιστικές», εξήγησε η πρόεδρος, προσβλέποντας σε θετικά αποτελέσματα και προς όφελος της αγοράς.
Τελευταία άρθρα από τον/την Halkidiki Focus
- Η Γερμανία Τιμώμενη Χώρα της 88ης ΔΕΘ
- Απλά και παραδοσιακά μόνο στου ΠΑΣΧΑΛΑΚΗ
- Γιώργος Μελίτσης: «Τα Ν. Μουδανιά μπορούν να γίνουν ακόμη πιο όμορφα, πιο καθαρά, πιο σύγχρονα»
- Θεσσαλονίκη: Εργασίες διαγράμμισης στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολή
- Γρ. Τάσιος: "Στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλάνε για σχοινί!"