Τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία
- Γράφτηκε από την Halkidiki Focus
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Εκτύπωση
Οι επαγγελματίες τουρισμού γνώρισαν το συνδυασμό Θεσσαλονίκης- Πιερίας
Ταξίδι εξοικείωσης επαγγελματιών του τουρισμού του ομίλου RTK διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Γερμανίας και την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines. Σημειώνεται ότι ο όμιλος RTK Group (Raiffeisen Tours Cooperation) έχει κάτω από την ομπρέλα του 3.300 ταξιδιωτικά γραφεία και αποτελεί τη μεγαλύτερη συνεργασία ταξιδιωτικών πρακτορείων/γραφείων στην Ευρώπη, προσφέροντας στους εταίρους της το πλεονέκτημα ενός μεγάλου δικτύου συνεργατών. Είναι σημαντικοί πελάτες πολλών διοργανωτών ταξιδιών (Tour Operators), μεταξύ άλλων TUI, FTI, DER Touristik, Alltours, Schauinsland Reisen, Attika Reisen κλπ.
Στόχος του ταξιδιού ήταν να γνωρίσουν οι επαγγελματίες τουρισμού, το συνδυασμό Θεσσαλονίκης- Πιερίας, την εύκολη προσβασιμότητα αεροδρομίου για την άφιξη τους και την αναχώρηση τους αλλά και τον συνδυασμό διακοπών θάλασσας/βουνού και city break.
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έμειναν στο Capsis Hotel, ξεναγήθηκαν σε μεγάλα ξενοδοχεία της πόλης, απήλαυσαν τη φιλοξενία του Grand Hotel Palace καθώς και την Ελληνική γαστρονομία στο Mediterranean Palace Hotel. Στο Plaisir Brasserie Aristolelous, οι φιλοξενούμενοι συμμετείχαν στην παρασκευή παραδοσιακών γλυκών της Θεσσαλονίκης όπως είναι τα τρίγωνα πανοράματος, τα οποία πρόσφεραν στους θαμώνες. Τη ξενάγηση στην πόλη ακολούθησε συνάντηση εργασίας στο Dion Palace Luxury Resort & Spa,σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας, όπου παρουσιάστηκε ο προορισμός χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικά εποπτικά μέσα στη γερμανική γλώσσα.
Την αποστολή οργάνωσε και συνόδευσε η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Γερμανίας, Αρετή Πρίνου.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «Οι Γερμανοί επαγγελματίες του τουρισμού έπιασαν τον ρυθμό της πόλης. Έφυγαν τονίζοντας ότι η Θεσσαλονίκη είναι ιδανικός προορισμός για νεαρές ηλικίες».
Τελευταία άρθρα από τον/την Halkidiki Focus
- 4 θάνατοι από covid-19, 13 διασωληνωμένοι και ένας θάνατος από γρίπη
- Δεν θα γίνουν επαναληπτικές εκλογές στο Δήμο Αλεξάνδρειας στην Ημαθία
- Πάνω από 136.000 "ραβασάκια" σε επαγγελματίες κι επιχειρήσεις για τη διασύνδεση ταμειακών - POS
- Θεσσαλονίκη: 500 νέα δέντρα φυτεύτηκαν σήμερα στη Νέα Παραλία
- Πυρετώδεις προετοιμασίες τον 3ο Αγώνα Δρόμου «Γίνε Specialistas»