sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

Γρ. Τάσιος: «Το brand της Χαλκιδικής γίνεται όλο και πιο ισχυρό»

tasios hm

Στη δεύτερη θέση η Χαλκιδική μετά τις Κυκλάδες για τον Ιούνιο σύμφωνα με τον γενικό δείκτη ικανοποίησης διεθνών προορισμών στο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα»

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ που κατατάσσουν τη Χαλκιδική στη δεύτερη θέση μετά τις Κυκλάδες (89,8% και 90,8% αντίστοιχα, για τον μήνα Ιούνιο 2022) σύμφωνα με τον γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) διεθνών προορισμών στο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος δήλωσε τα εξής:

«Είναι μια μεγάλη επιτυχία για τη Χαλκιδική μας και αποδεικνύει πως οι προσπάθειες όλων των ξενοδόχων του νομού για τη διαρκή αναβάθμιση του προϊόντος μας πιάνουν τόπο και φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Η Χαλκιδική είναι μοναδική. Γι' αυτό, δεν αξίζει ούτε το λίγο, ούτε το μέτριο. Αξίζει το καλύτερο και το παίρνει με το σπαθί της. Κοιτάζουμε με αυτοπεποίθηση τον ανταγωνισμό στα μάτια και είμαστε περήφανοι που βρισκόμαστε μπροστά από άλλους, τουριστικά ώριμους προορισμούς, όπως είναι η Μαγιόρκα ή το Μπόντρουμ.

Το brand της Χαλκιδικής γίνεται όλο και πιο ισχυρό. Αυτό αντανακλάται τόσο στην καλή φετινή σεζόν όσο και στο έντονο ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις. Παρ' όλα αυτά, οι επιτυχίες δεν πρέπει να μας εφησυχάζουν αλλά να γίνονται σκαλοπάτι για ψηλότερους στόχους. Είναι ώρα να επιταχυνθούν οι δημόσιες επενδύσεις στις υποδομές μας και να ξεκλειδώσουμε αναξιοποίητες μέχρι σήμερα δυνατότητες. Έχοντας την τιμή να υπηρετώ ως Πρόεδρος, από το 2003 μέχρι σήμερα ανελλιπώς, την Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, είμαι βέβαιος πως με τη συνεργασία όλων μπορούμε να πετύχουμε ακόμη περισσότερα, διασφαλίζοντας την τοπική ανάπτυξη και την ευημερία για όλες τις Χαλκιδικιώτισσες και όλους τους Χαλκιδικιώτες».

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr