Η Θεσσαλονίκη πάει στην WTM LONDON… με τα κόκκινα λεωφορεία!
- Γράφτηκε από την Halkidiki Focus
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Εκτύπωση
Σειρά δράσεων από τον ΟΤΘ για την προβολή της πόλης στην Αγγλική αγορά
Στην World Travel Market London, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού σ’ όλο τον κόσμο, συμμετείχε και φέτος ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής του προορισμού ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υλοποίησε μία ιδιαίτερη καμπάνια παρουσίασης της Θεσσαλονίκης.
Για 15 μέρες η Θεσσαλονίκη «βολτάρει» σε 30 λονδρέζικα λεωφορεία. Oxford Circus, Piccadilly Circus, Liverpool Street Station, Bank Station, Kensington High Street, Knightsbridge Station, Hyde Park Corner, Buckingham Palace Road, Westminster Bridge, London Bridge, St Paul’s είναι μόνο κάποιες από τις στάσεις που διέρχεται η «Thessaloniki» με την πλατεία Αριστοτέλους και τον Λευκό Πύργο στη διαφημιστική αφίσα.
Η κ. Πατουλίδου δήλωσε: «Το Λονδίνο πέρα από τους Άγγλους που είναι σημαντική αγορά τουριστών για την Ελλάδα, είναι κέντρο διερχομένων πολιτών απ’ όλο τον κόσμο. Στοχεύουμε σε όλους. Κάθε δράση που υλοποιούμε αποφέρει αποτελέσματα. Πριν από λίγο καιρό φιλοξενήσαμε 38 Βρετανούς influencers και opinion leaders σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας. Στη συνέντευξη τύπου στην WTM η διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ κ. Σκαρβέλη μας παρουσίασε τον κ. Kash Bhattacharya. Έναν από τους 38 influencers και opinion leaders, γνωστό ως budgettraveller. Ήρθε στη Θεσσαλονίκη για 4 μέρες και όπως δήλωσε, μαγεμένος από την πόλη, παράτεινε τη διαμονή του για ένα μήνα. Στοχευμένα, συντεταγμένα, συνεργατικά ενδυναμώσαμε την «Thessaloniki» στην τουριστική αγορά του Λονδίνου».
Mε στόχο την ενίσχυση της αγοράς της Αγγλίας ο ΟΤΘ έχει υλοποιήσει μέσα στο 2022 τις παρακάτω δράσεις:
- Το project «London Calling Thessaloniki Cooking».
- Διαφημιστική καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου
- Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler.
- Digital καμπάνια για τη γαστρονομία.
- Δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian
- Διοργάνωση press trip για το δημοσιογράφο του Greentraveller, κ. Richard Hammond.
- Φιλοξενία 38 Βρετανών Influencers και opinion leaders προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό.
- Φιλοξενία της διάσημης αρθρογράφου της βρετανικής εφημερίδα “The Times”, Nina Caplan προκειμένου να εξερευνήσει τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης.
Τελευταία άρθρα από τον/την Halkidiki Focus
- Μ. Καρράς για την κεραία κινητής τηλεφωνίας: Συντασσόμαστε στο πλευρό των κατοίκων της Ν. Τρίγλιας
- ΕΕΘ: Αίτημα για περαιτέρω παράταση της διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές
- Η στρατηγική του TASTEHALKIDIKI παρουσιάστηκε στο Συνέδριο «Από το χθες στο Αύριο»
- "Το ταξίδι της Γαλαζούλας και του Τάκου" παρουσιάστηκε στο Λάκκωμα (φωτο)
- Αρχίζει η απαγόρευση επαγγελματικής και ερασιτεχνικής αλιείας στη λίμνη Βόλβη