xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Στον "αέρα" η διαδικτυακή τουριστική προβολή της Χαλκιδικής (εικόνες)

kampania xalk1

- Αποδίδει η συνεργασία Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και Marketing Greece - Ανδ. Ανδρεάδης: «Καταστροφή η αύξηση του ΦΠΑ στον τουρισμό»


350.000 χρήστες του διαδικτύου επισκέφθηκαν μέσα σε ένα μήνα τη σελίδα που δημιουργήθηκε στο διαδίκτυο για την προβολή της Χαλκιδικής. Το παραπάνω ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Ikos Oceania για να παρουσιαστεί η διαδικτυακή καμπάνια του τουριστικού προϊόντος του νομού, από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τη Marketing Greece.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η Υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και Τουρισμού Γιάννης Γιώργος και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ανδρέας Ανδρεάδης. Το Δήμο Ν. Προποντίδας εκπροσώπησε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πελαγία Ιορδανίδου, παραβρέθηκαν επίσης Δημοτικοί Σύμβουλοι από όλη τη Χαλκιδική, επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον Τουρισμό, αλλά και σπουδαστές του Τμήματος Τουρισμού του ΙΕΚ των Ν. Μουδανιών. Τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής εκπροσώπησε ο Πρόεδρός του και Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος και τη Marketing Greece ο Γενικός Διευθυντής της, Ιωσήφ Πάρσαλης.
Η παρουσίαση είχε δύο σκέλη: Πρώτον την ανάδειξη της συνέργειας ιδιωτικών φορέων (όπως είναι ο Οργανισμός και η Marketing Greece) και δεύτερον η διαδικτυακή καμπάνια της συνεργασίας που ξεκίνησε εδώ και ένα μήνα και τα αποτελέσματά της διαφαίνονται θετικά.
Συγκεκριμένα, όπως τονίστηκε στην παρουσίαση στόχος για φέτος είναι η αγορές της Γερμανίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας και της Τουρκίας και μέσα από μικρές ιστορίες που προβάλλονται αναδεικνύεται η Χαλκιδική, ενώ ο κεντρικός άξονας του κόνσεπτ της καμπάνιας είναι το logo του Οργανισμού: "Inside your dreams". Ήδη τον ένα μήνα που τρέχει η καμπάνια, έχουν επισκεφθεί τη σελίδα 350.000 χρήστες του διαδικτύου, αποτέλεσμα που αναμένεται να πολλαπλασιαστεί το επόμενο διάστημα, καθώς η Marketing Greece απευθύνεται μέσω του διαδικτύου σε όλο τον κόσμο.
Ακόμη επισημάνθηκε ότι με ένα προϋπολογισμό 34.000 ευρώ (τα μισά από τα οποία κατέβαλε ο Οργανισμός και τα υπόλοιπα η Marketing Greece) υπάρχει αποτέλεσμα που με συμβατικούς τρόπους προβολής (π.χ. φυλλάδια κλπ.) θα απαιτούνταν δαπάνη 200.000 ευρώ.
Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι μέσα στον Μάιο θα γίνουν κινηματογραφήσεις για δύο μικρά βίντεο (για να ανεβαίνουν εύκολα στο διαδίκτυο) τα οποία θα προστεθούν στη σελίδα τον Ιούνιο.

kampania xalk andreadhs

Ο Ανδ. Ανδρεάδης

Μιλώντας στην εκδήλωση ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης αναφέρθηκε στα θετικά της συνέργειας ιδιωτικών φορέων, φέρνοντας ωστόσο στη συζήτηση το θέμα που απασχολεί τις τελευταίες μέρες τις διαπραγματεύσεις Ελλάδας – δανειστών, που είναι η αύξηση του ΦΠΑ, υπογραμμίζοντας ότι μια τέτοια αύξηση θα είναι καταστροφική για τον Τουρισμό στη χώρα. «Ο ΦΠΑ στη διαμονή και την εστίαση, υποστηρίζουμε, ότι θα πρέπει να διαμορφωθεί μεταξύ 8%, το πολύ 10%», ανέφερε ο κ. Ανδρεάδης, τονίζοντας ότι ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός.

kampania xalk3

kampania xalk giwrgos

kampania xalk parsalis

kampania xalkpanel

kampania xalk2

kampania xalk kosmos

kampania xalktasios pala

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 08 Μαϊος 2015 19:07
επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2