xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

Παρουσιάστηκε το Marketing Plan του Τουρισμού για την Κεντρική Μακεδονία

sete panel

- Έμφαση στο διαδίκτυο και τον 12μηνο τουρισμό για τη Χαλκιδική


Το πρώτο ολοκληρωμένο Marketing Plan των τουριστικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας, που περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε κάθε περιοχή ξεχωριστά, αλλά και σε κάθε προϊόν, με βάθος ορίζοντα το 2020, παρουσιάστηκε το απόγευμα της Τρίτης, στο "Met Hotel", στη Θεσσαλονίκη.

sete kosmos

Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η Υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης, Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης (οι οποίοι απηύθυναν χαιρετισμό), ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, καθώς και εκπρόσωποι φορέων του τουριστικού κλάδου από την Κεντρική Μακεδονία.

sete kolia

Το Marketing Plan αναλύει στοχευμένες ενέργειες για την προσέλκυση κοινού από διαφορετικές αγορές, με τη γείτονα Τουρκία να κυριαρχεί στα πλάνα (σ.σ. μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία χρόνια αυξάνονται οι πτήσεις προς το αεροδρόμιο Μακεδονία από Κωνστναντινούπολη, ενώ υπάρχει και νέα σύνδεση με Σμύρνη), ενώ στην παρουσίαση τονίστηκε η έμφαση στην αξιοποίηση και την προβολή του Ολύμπου και του 12θεου. Σχετικά με τη Χαλκιδική, στόχος είναι να αποτελεί βασικό 12μηνο προορισμό, ενώ έχουν κληθεί bloggers από όλο τον κόσμο, που έχουν πολλούς ακόλουθους, να παραβρεθούν σε διάφορα events στη Χαλκιδική, αλλά και να τη γνωρίσουν, προβάλλοντάς την έτσι στο διαδίκτυο.
Επιπλέον, στο πλάνο έχουν αναλυθεί τα στοιχεία προσφοράς και ζήτησης των ανταγωνιστικών προορισμών. Ακόμη τονίστηκε ότι στην επιτυχή υλοποίηση του Marketing Plan καταλυτικό ρόλο παίζει ο συντονισμός των φορέων, αλλά και της Πολιτείας.
Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Παρσαλής, που παρουσίασε το πλάνο, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι: «Η συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τις τοπικές αρχές και κοινωνία του τουρισμού, έχει αποδώσει καρπούς και αποτελέσματα, καθιστώντας την πρότυπο μοντέλο συνεργασίας στην Ελλάδα. Εκτός από τις δράσεις προβολής που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και τις προγραμματισμένες ενέργειες, η εκπόνηση του Marketing Plan της Περιφέρειας είναι το πρώτο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τοπική διαβούλευση και οριστικοποίηση εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος, ενώ σε συνεργασία με το κράτος, στοχεύουμε σε branding εναρμόνιση της τοπικής επικοινωνίας».
Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ από την πλευρά του, μεταξύ άλλων τόνισε ότι «Ο ΣΕΤΕ, ως όφειλε από την πλευρά του, ως σύγχρονος κοινωνικός εταίρος έχει παραδώσει ήδη στο κράτος ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο: Τον Οδικό Χάρτη 2021 για τον ελληνικό τουρισμό. Σε αυτόν καθορίζονται οι κατηγορίες του τουριστικού προϊόντος (6 βασικές κατηγορίες: Ήλιος & Θάλασσα, Ναυτικός Τουρισμός, City Break, Συνεδριακός τουρισμός, Πολιτιστικός και Ιατρικός τουρισμός) στις οποίες η χώρα παρουσιάζει συγκριτικό πλεονέκτημα, οι αγορές στόχοι και τα ελκυστικά τμήματα αγοράς, όπως και οι κατάλληλες πολιτικές για την προσέλκυση τους και, τέλος, οι επενδύσεις που απαιτούνται σε υποστηρικτικές υποδομές, αναλυμένες και χωροταξικά κατανεμημένες». Ακόμη ο κ. Ανδρεάδης τόνισε ότι ο ΣΕΤΕ επιδιώκει να συμβάλλει στη συλλογική προσπάθεια ενεργοποιώντας «τους δύο Οργανισμούς που έχουμε δημιουργήσει και λειτουργούν στο πλαίσιο του ΣΕΤΕ: Πρώτον, την Marketing Greece, που έχει σαν στόχο την προώθηση των μικρών επιχειρήσεων και του συνόλου των εποχών και των προορισμών, ιδιαίτερα της άγνωστης Ελλάδας. Δεύτερον, το ΙΝΣΕΤΕ, που ασχολείται με την παραγωγή και ανάλυση στοιχείων, καθώς και τη δημιουργία προτύπων ποιότητας και μεγάλης κλίμακας εκπαιδευτικών προγραμμάτων».
Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, Ηλίας Κικίλιας, τόνισε τη σημασία των περιφερειακών γραφείων του ΣΕΤΕ, δηλώνοντας: «Με πλήρως ενεργό το περιφερειακό γραφείο της Κεντρικής Μακεδονίας, με σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και με την άντληση και την επεξεργασία αναλυτικών στοιχείων του SETE Intelligence, ο ΣΕΤΕ συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της κεντρικής Μακεδονίας, με έμφαση στην ποιότητα».

sete andreadis

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2

xrysopoulos