ΡΟΗ 24/7:
Γρίβα Γεωργία

Γρίβα Γεωργία

URL Ιστότοπου:

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

 gr17

 Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

Αντίο τεμπελιά!!!

 gr17

Επιστροφή στα θρανία, αυτή τη φορά με πρόγραμμα και καθόλου άγχος



Ξεκινάει μια περίοδος αρκετά αγχωτική για παιδιά και γονείς. Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, πρέπει να «μαζευτούμε» πάλι πίσω στις υποχρεώσεις μας. Τα παιδιά πρέπει να συγκεντρωθούν στα καθήκοντα τους και οι γονείς να αναλάβουν να βρούν τους κατάλληλους χώρους για τις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών. Σε αυτό το χρονικό σημείο συνήθως αρχίζουν και όλες οι ανησυχίες των γονιών για το βεβαρημένο πρόγραμμα των παιδιών τους. Θα προλάβει το παιδί μου να ξεκουραστεί με τόσες ώρες φροντιστήριο? Θα τα καταφέρει με την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας? Θα φορτωθεί πολύ το πρόγραμμα του? Θα καταφέρει να πάρει το πτυχίο γλωσσομάθειας? Σε όλα αυτά τα ερωτήματα,
θα προσπαθήσουν να δοθούν μερικές οδηγίες – συμβουλές προς ναυτιλλομένους γονείς ώστε να μπορέσουν να βοηθήσουν ουσιαστικά το παιδί τους και να μην το αγχώσουν περαιτέρω.


gr15

Το πρόγραμμα σπουδών μιας ξένης γλώσσας, δηλαδή οι διδακτικές ώρες που απαιτούνται για την σωστή εκμάθηση της, είναι συνάρτηση της τάξης του μαθητή, της ύλης που πρέπει να βγεί και της δουλειάς που θέλει να κάνει ο εκπαιδευτικός. Για αυτό το λόγο μην σας τρομάζει όταν σε ένα παιδί Γ’ Δημοτικού χρειάζονται 4 διδακτικές ώρες την βδομάδα γιατί αυτό δεν σημαίνει ότι το παιδί αυτές τις ώρες μόνο θα διαβάζει. Η εκμάθηση πλέον βασίζεται σε σύγχρονες μεθόδους που συμπληρώνουν τις παραδοσιακές, με πρόσθετα μέσα διδασκαλίας, όπως βίντεο, διαδραστικοί πίνακες, παιχνίδια, δραστηριότητες που ξεκουράζουν τα παιδιά, κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους και ταυτόχρονα τα εμπλουτίζουν με γνώσεις. Επιπλέον, ο χρόνος αυτός είναι απαραίτητος για να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να λύσει κάποιες ασκήσεις με τους μαθητές στην τάξη, έτσι ώστε να μην έχει πολύ διάβασμα στο σπίτι και να σιγουρευτεί ότι έχει κατανοήσει την διδακτέα ύλη. Μην αγχώνετε τα παιδιά και αφήστε τα να κρατήσουν τον ενθουσιασμό τους για αυτό το νέο εγχείρημα τους. Προτρέψτε τα να ρωτάνε τον εκπαιδευτικό τους τις απορίες τους, να μην τον φοβούνται αλλά να τον σέβονται, να εκφράζουν τους προβληματισμούς τους. Οι γονείς καλό θα είναι να κρατάνε μια σωστή επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό και να συζητάνε όποιο πρόβλημα ή απορία προκύπτει.

Αν διατηρηθεί και ενδυναμωθεί η καλή σχέση με τον εκπαιδευτικό, το παιδί και τους γονείς τότε και η απόκτηση του πτυχίου θα έρθει σαν φυσικό επακόλουθο και επισφράγιση αυτής της σχέσης. Η επικοινωνία τόσο με το παιδί όσο και με τους γονείς είναι τόσο σημαντική όσο και το διάβασμα. Το παιδί δεν πρέπει να αποθαρρύνεται σε καμία περίπτωση για την οποιαδήποτε αποτυχία του γιατί η επιτυχία δεν είναι πάντα μονόδρομος. Η ψυχολογική και ηθική υποστήριξη είναι πολυ σημαντική καθώς και η κατανόηση του άγχους, καθώς η απόκτηση πτυχίων συμπίπτει με μία ευαίσθητη για αυτά ηλικιακή περίοδο της εφηβείας. Δεν πιέζουμε υπερβολικά τα παιδιά μας να διαβάσουν, προσπαθούμε να τα κατανοήσουμε, τα επιβραβεύουμε και σε συνεργασία με τον δάσκαλο να βρούμε μια αποτελεσματική μέθοδο που θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εκπαιδευτικοί και γονείς γινόμαστε ένα για το καλύτερο των παιδιών μας γιατί αυτά είναι το μέλλον μας.


Της Γρίβα Γεωργίας

Γλωσσικό εργαστήρι Γρίβα

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS